Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har blitt snørrete for første gang og hun sliter med å sove. Svelger unna for harde livet og brekker seg til tider. Noe jeg kan gjøre som kan hjelpe henne? Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: c5f81...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mye det hjelper, men du kan sprute vann opp i nesa (husker faktisk ikke om det er saltvann eller vanlig vann. Får kjøpt sånne pakker med ampuller. Et par år siden jeg brukte det sist), og suge ut snørr med snørrsuger. Også kan du heve senga hennes ved å legge bøker under beina foran på senga.

Skrevet

Det skal jo hjelpe med morsmelk i nesa, da?

Eller nesesuger, sånn med slange og munnstykke.

Skrevet

Vet ikke hvor mye det hjelper, men du kan sprute vann opp i nesa (husker faktisk ikke om det er saltvann eller vanlig vann. Får kjøpt sånne pakker med ampuller. Et par år siden jeg brukte det sist), og suge ut snørr med snørrsuger. Også kan du heve senga hennes ved å legge bøker under beina foran på senga.

Saltvann, vanlig vann svir ordentlig!

Ellers enig i alt du sier :)

Anonymous poster hash: c0d91...6f4

Skrevet

saltvanns dråper eller morsmelk. Hev hode enden i senga

Anonymous poster hash: 238e4...7a4
Skrevet

Saltvann, vanlig vann svir ordentlig!

Ellers enig i alt du sier :)

Anonymous poster hash: c0d91...6f4

Tenkte nok at det var saltvann, men var litt redd det var feil. Da hadde jeg blitt halshugd av dib-damene;)

Skrevet

Og om saltvann, utsuging eller saltvann ikke hjelper, så blir søvnen ofte best for begge parter hos oss om en av foreldrene setter seg i godstolen med babyen sovende oppover langs magen. Det er bedre å sove litt dårlig halvsittende enn å ikke sove i det hele tatt. :-)

Anonymous poster hash: 33521...571

Skrevet

Drypp med nacl(saltvann) får kjøpt det på de fleste butikker. Har du ikke nesesug og er desperat nok så kan du legge munnen din over babyens nese og suge. Vet det er skikkelig ekkelt, men hva gjør man ikke for sine små, når de er så tette i nesa at de ikke får puste. Babyer er jo nesepustere

Anonymous poster hash: 8420d...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...