Gå til innhold

Jeg vil vinne i Lotto idag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort om dere vant? Lov å drømme:)

Jeg ville:

- sagt opp jobben og tatt en annen utdanning.

- operert åreknutene mine

- bestilt tidenes ferie

- shoppet alt jeg bare kan drømme om nå...

Anonymous poster hash: 926d1...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

- Kjøpt hus

- Tatt førerkortet og ordnet en grei bil

- Jobbet 50%

- Sikret litt fremtid for ungene mine

- Betalt siste rest av gjelda til samboeren

- tatt en weekend med samboeren og et vennepar

- Og kjøpt meg en ny garderobe

Ellers tror jeg det meste ville gått som normalt jeg :)
(Nå vet ikke jeg hvor mange millioner det er snakk om da, til tross for at jeg har en 5 ukers kupong som går ut neste uke :P )

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da ville jeg tatt første fly til utlandet og fått en diagnose på det som feiler meg, for her i landet går man jo år uten å komme til riktig lege med det som feiler meg. Kunne vært behandlet og tilbake i jobb trolig jeg nå, men neida, ikke en gang fått riktig lege. Grrr!

Så jeg hadde først brukt penger på å bli frisk!

Etterpå ville jeg funnet ut hvor jeg egentlig vil bo, kjøpt meg en bolig og en bil, oppgradert garderoben. Og så ville jeg skapt den drømmeplassen jeg ønsker å jobbe. Det er fullt mulig, trenger bare litt startkapital for å komme i gang. Og så ville jeg hatt en regnskapsfører til å ta regnskapet.

Jeg ville forsøkt å sikre fremtiden, ha en bufferkonto og en pensjonskonto.

Om det var noe igjen da så ville jeg satt dem i banken og tenkt meg godt om. Kunne tenkt å bruke noe til gode formål, men det skulle vært gjennomtenkt.

Og så ville jeg jobbet og levd som normalt, tenker jeg.

Anonymous poster hash: ef19e...57f
Skrevet

* Betalt ned gjelda til samboer.
*Bygd på huset og leid ut det. For så å kjøpe en gård eller bygge  et nytt hus fra grunnen til oss.

*Ferie.
*Hjelp foreldrene mine med gjelden.

Anonymous poster hash: acb80...09b
Skrevet

Ny bil

Ny pc til eldste mann

Betalt ned gjeld

Fiksing/fettsuging av mage/lår

Gått litt bananas (shopping) i Amsterdam neste helg ;)

Jeg drømmer masse om hva jeg skulle gjort med en evt gevinst :)

Anonymous poster hash: 1e548...1d4

Skrevet

Lappen

Ny bil

Betalt huslånet

Bygget på huset

Tatt et friår

Anonymous poster hash: c3528...100

Skrevet

Betalt ned huslånet, pusset opp badet, tatt førerkort og kjøpt bil, spandert en god ferie på de få jeg har i livet mitt...

Så ville jeg,som en annen skriver,reist utenlands for legehjelp (til barnet mitt).

Mulig jeg hadde solgt leiligheten og kjøpt meg et hus litt mer landlig og fredelig enn her vi bor,selvom det er rolig her,men litt for tett på naboer(rekkehus).

Sikret ungenes fremtid ift utdanning og egenkapital til bolig, og sørget for at huset jeg kjøpte(etter jeg solgte leiligheten)var betalt ned såpass at jeg kunne fortsette å bo der når ungene flytter ut.

Spørs jo hvor langt pengene hadde nådd, men hadde nok tatt en skikkelig opprydding hos tannlegen også.

Skrevet

Kjøpt meg stor leilighet. Og så hadde jeg kjøpt meg en hest eller to. Hadde jeg vunnet hinsides mye hadde jeg investert i noen utleie leiligheter også.

Skrevet

Betalt ned gjeld på huset, lagd treningsrom og fått meg drivhus. Reist på ferie med familien. Kjøpt ny bil. Satt av penger til å etablere egen virksomhet og brukt tid på å jumpe av det jeg gjør nå. Først et år fri for å jobbe som frivillig et sted i verden.

Skrevet

Blitt gjeldfri, bygd på huset, kjøpt nye gardiner og et skatoll. Kjøpt meg en helt ny garderobe, både garderoben og klær til å fylle den med :) sagt opp jobben og danset ut derifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...