Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg er flittig bruker av kjøp og salg grupper nå som jeg har fått en baby. Tidligere kunne jeg søke i gruppene, f.eks. etter stellebord. Den siste tiden har det skjedd noe rart, jeg får ikke opp noen treff når jeg søker. Det er usannsynlig at det er pga at ingen har lagt ut annonser med det jeg leter etter, for jeg søker på helt basic ting. Har også prøvd både Safari og Opera som nettleser, men det hadde visst ingenting å si (noen ganger kan Mac være litt trøblete sånn). Får dere til å søke i grupper? Anonymous poster hash: f34c1...e21
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Funker ikke her heller. Anonymous poster hash: beed1...088
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Ok, da er det ikke bare meg! Jeg rapporterte problemet til dem nå. Har aldri gjort det før, og etter jeg klikka "send" kom jeg på at kanskje andre ser det? Jeg slang bare sammen noe på syden-Engelsk og hadde absolutt ikke tenkt til at det skulle offentliggjøres... Anonymous poster hash: f34c1...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå