Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hva skal dere gjøre nå? Nå skal jeg slappe av litt, så skal jeg rydde og vaske klær. Og så lufte bikkja og sjekke postkassa. Kanskje jeg tar meg en dusj også. Vi får se. Blir ikke middag til oss voksne idag fordi vi spiste så stor lunsj. ;) Anonymous poster hash: 93aa2...48f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Jeg daffer i sofaen akkurat nå. Ungene er ute og leker med pappaen sin. Har vaskemaskina på,så skal flytte klærne over til tørketrommelen snart og lage kveldsmat. Så er det legging av barn og lesing på senga. I kveld skal jeg se på tv og ta det med ro Anonymous poster hash: 9185b...c50
<3Barn&Engler<3 Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Nylig lagt to syke unger, nå er det litt tid til ekte avslapning, før jeg ser over at husets sysler er gjort (kan jo være jeg har glemt noe) og gjør klar arb-tøyet mitt for morgendagen..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Jeg må bake brød til i morgen, tømme oppvaskmaskinen for den er ikke ferdig her enda, men først skal vi se ferdig Lego ninjagofilmen... Anonymous poster hash: 4eeae...b20
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Ligger å daffer på sofaen. Har laget middag, ryddet, satt på oppvaskmaskinen og vasketakk klær osv så har ikke bare daffet i ettermiddag. Har til og med rukket å trent. .yakks. . Barnet er ute å leker med noen fra klassen og samboer er ute med bikkja. Etterpå skal vi på senteret å bytte noen sko og kjøpe noen andre pluss noen andre ærend. ..sukk.. hater kjøpesenter. Anonymous poster hash: 79e3e...ab3
MammantilNurket Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Akkurat lagt Nurket. Kjæresten jobber sent. Nå skal jeg jobbe et par timer, se litt på TV (Opptsk av "Idol" og "MasterChef") og legge meg. Jeg har vært på jobb fra 07.30-15.30 i dag, men det er fortsatt litt som må ordnes til neste uke. Helgen skal nemlig brukes til å lese fag
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Har klippet gresset ( det er et ork) vaskemaskinen durer med sengetøy i etter 10 åringen har ryddet, skiftet og tørket støv. Jaget ham i dusjen ( skulle tro han hadde vannskrekk, må mases på) så jeg fikk feid over gangen. Kveldsmat og lekser er i box, nå gidder vi ikke mer enn sofa og tv i kveld. Anonymous poster hash: 85b46...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå