Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Litt hyggeligere tråd Anonymous poster hash: 0fcbc...f68
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Nesten alle de med nick:) Og til tider en og annen anonym som klinker til med et fantastisk fint innlegg
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Stjerna og Hengepupp :-) Anonymous poster hash: afb8f...717
DramaMama Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Det er mange sympatiske damer her inne, heldigvis - de veier opp for de surmaga kjerringene som er innom med jevne mellomrom. Ingen nevnt, ingen glemt.
Voilà Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Pashla, lillehi, stjerna, NoDisc, Iiiiik, me_87 og SmellyCat. Det var bare en håndfull jeg kom på nå. Det er mange sympatiske sjeler her, og jeg nevner bare noen
PrinsesseHengepupp Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 Med noen hederlige unntak er jo de aller, aller fleste nokså sympatiske, Anonym inkludert.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 De aller fleste. Og så kan vi vel alle være både sympatiske og usympatiske alt etter dagsform.
Nodisc Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Pashla, lillehi, stjerna, NoDisc, Iiiiik, me_87 og SmellyCat. Det var bare en håndfull jeg kom på nå. Det er mange sympatiske sjeler her, og jeg nevner bare noen Oi, så koselig! Takk 😊
Sint naken biltyv Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Syns de fleste her inne er ganske så trivelige og flotte😊
Gjest lillehi Skrevet 27. august 2014 #14 Skrevet 27. august 2014 Pashla, lillehi, stjerna, NoDisc, Iiiiik, me_87 og SmellyCat. Det var bare en håndfull jeg kom på nå. Det er mange sympatiske sjeler her, og jeg nevner bare noen Takker og bukker😘
Lessismore Skrevet 27. august 2014 #15 Skrevet 27. august 2014 Mange, men nevner spesielt Hjertefru og Bustetroll.
Sint naken biltyv Skrevet 27. august 2014 #16 Skrevet 27. august 2014 Alle utenom én Hohoho, er det den store sur på meg dagen din i dag? ☺️☺️
Voilà Skrevet 27. august 2014 #17 Skrevet 27. august 2014 Pashla, lillehi, stjerna, NoDisc, Iiiiik, me_87 og SmellyCat. Det var bare en håndfull jeg kom på nå. Det er mange sympatiske sjeler her, og jeg nevner bare noen Oi, så koselig! Takk Oioi, og hvem var du, før du muligens skiftet nick nå?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 Alle utenom én Hohoho, er det den store sur på meg dagen din i dag? ☺️☺️ Tror du verden kretser om deg? At du ofte er ufyselig betyr vel ikke at noen gidder å bry seg med deg? Anonymous poster hash: 5e788...3f4
Bustetroll Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 Alle utenom én Hohoho, er det den store sur på meg dagen din i dag? ☺️☺️ Nope Har kun vært sur på deg én gang faktisk, og da var du rimelig stygg mot meg også. At jeg sier du ofte er lite sympatisk/empatisk i svarene dine, betyr ikke at jeg er sur på deg. Det hender du glimter til med hyggelige og flotte svar, og da skvetter jeg faktisk litt til. Og det er faktisk svært ofte jeg er enig med deg, i mange av svarene du gir. Problemet er bare at du gir mange av dine "ærligste meninger" på en svært stygg måte.. Når man skal prøve å nå inn til noen, er ikke alltid "though love" måten å gjøre det på. Det fungerer kanskje på noen, men de fleste vil automatisk skru på forsvarsmekanismen, å bry seg mer om å forsvare seg selv, fremfor å faktisk ta til seg det som blir sagt. Er det ikke litt hyggeligere for begge parter i en diskusjon? Å gi konstruktiv kritikk, der den andre parten faktisk kan ta det til seg, enn å spy ut en hel haug med styggheter, der du selv blir fremstilt som en "bitch" som bare ønsker å være slem. Det kan jo ikke være spesielt hyggelig for deg heller, å bli fremstilt på en slik måte? Du har vel egentlig en god tanke i svarene dine, for det er jo en grunn til at du gidder å ta deg tid til å svare i det hele tatt... Men sånn innimellom, les gjennom svaret ditt 4-5 ganger før du poster det.. Kutt ut setninger som "Du er dum" "Håper du ikke har barn" "Naive lille jente" osv.. En person som er sårbar fra før, blir ikke særlig klokere av å lese slike ting om seg selv.. Det går inn på en, og det kan ødelegge mer enn du tror
anonymemamma12345 Skrevet 27. august 2014 #20 Skrevet 27. august 2014 Sint naken biltyv, Iiiiik, phasla, barnogengler.
Iiiiik Skrevet 27. august 2014 #21 Skrevet 27. august 2014 Mange! Det er vel flest sympatiske, men det hender noen viser frem usympatiske trekk. Omtrent som i verden ellers tenker jeg.
Nodisc Skrevet 27. august 2014 #22 Skrevet 27. august 2014 Pashla, lillehi, stjerna, NoDisc, Iiiiik, me_87 og SmellyCat. Det var bare en håndfull jeg kom på nå. Det er mange sympatiske sjeler her, og jeg nevner bare noen Oi, så koselig! Takk Oioi, og hvem var du, før du muligens skiftet nick nå? Haha, NoDisc 😁
Voilà Skrevet 27. august 2014 #23 Skrevet 27. august 2014 Pashla, lillehi, stjerna, NoDisc, Iiiiik, me_87 og SmellyCat. Det var bare en håndfull jeg kom på nå. Det er mange sympatiske sjeler her, og jeg nevner bare noen Oi, så koselig! TakkOioi, og hvem var du, før du muligens skiftet nick nå? Haha, NoDisc Takk for svar. Da er det notert!
Fertila Skrevet 27. august 2014 #24 Skrevet 27. august 2014 De fleste fremstår som sympatiske når de står frem med nick. Hvis jeg skal trekke frem noen spesielle som ikke er nevnt så må det kanskje være elskerlivet og hjertefru. Det er mange koselige mennesker her altså. Til og med de anonyme glimter til i blant.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #25 Skrevet 27. august 2014 Smellycat, cat68, Julia84 har alle hjulpet meg og som jeg har fint "forhold" til Anonymous poster hash: fce79...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå