Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Nei :-( Anonymous poster hash: 0b14e...b9c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Nei :-( Anonymous poster hash: 0b14e...b9c Hva er det med unger i dag? Er det SFO som gjør det? Det er ikke bare mine, men det virker som de er som mye mer hjelpeløse i dag. "Mamma, det er noe med TV. Kan du ordne det?" Hjelpes! Da jeg vokste opp, ble den setningen aldri uttalt noen gang. Om det var noe med TV var det meg som ble spurt. Jeg begynner å lure på om barn slett ikke har godt av å være i nærvær av voksne hele dagen. Anonymous poster hash: 84a3f...14f
Gjest Julia1984 Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Nei :-( Anonymous poster hash: 0b14e...b9c Hva er det med unger i dag? Er det SFO som gjør det? Det er ikke bare mine, men det virker som de er som mye mer hjelpeløse i dag. "Mamma, det er noe med TV. Kan du ordne det?" Hjelpes! Da jeg vokste opp, ble den setningen aldri uttalt noen gang. Om det var noe med TV var det meg som ble spurt. Jeg begynner å lure på om barn slett ikke har godt av å være i nærvær av voksne hele dagen. Anonymous poster hash: 84a3f...14f Hva med kun å svare på spørsmålet?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Mener å huske at jeg gjorde det i første klasse med litt hjelp, og fikk litt oppfrisking av hukommelsen i andre klasse. Etter det var det på egen hånd, så på andre innbundne bøker og fikk det til. Jeg har ikke skolebarn, men synes det er betenkelig at så mange barn er så tilsynelatende hjelpesløse på slike enkle, praktiske ting. Anonymous poster hash: 463bf...d4a
Serepta Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Hsn hadde nok klart det helt fint, men siden jeg synes det er en koselig jobb og legge bokbind på bøkene, har det ikke vært et tema. Men det betyr ikke at han er lat og bortskjemt av den grunn. Ungene hjelper rikelig til i huset ellers.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Hahaha, nei... Han legger ikke engang boksokkene på selv.. Anonymous poster hash: 8997a...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå