Gå til innhold

Jeg har vært superflink til å slanke meg, men den siste uken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg vært dårlig med kostholdet. Merker det allerede, ett par kilo opp, og jeg føler meg like slapp som før! Bestemte meg i dag for at nå er det NOK, jeg må tilbake til mine vanlige vaner. Men nå holder jeg på å sulte ihjeeel. Har lyst på drittmat! Er nesten desperat. Bøtter ned på kaffe og vann for å stilne det, men søren heller da. 

Anonymous poster hash: cd33a...8c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Og jeg har så sinnsykt lyst på en saftig cheeseburger, pommes frites og coca cola! Gi meg styrke !!!!! Hva skal du lage til middag idag? Jegvhar nemlig ikke peiling.

Skrevet

Det er i motbakke det går oppover, stå på hold ut dette klarer du!

Anonymous poster hash: 94853...738

Skrevet

Samme her. Og jeg har så sinnsykt lyst på en saftig cheeseburger, pommes frites og coca cola! Gi meg styrke !!!!! Hva skal du lage til middag idag? Jegvhar nemlig ikke peiling.

I dag blir det dette :)

http://trinesmatblogg.no/2014/08/26/teriyakilaks-med-wokede-gronnsaker-og-nudler/

Har mest lyst på en saftig cheeseburger da eller en deilig pizza! Tenker stadig vekk at jeg kan jo bare begynne å spise sunt i morgen liksom.... Funker ikke å tenke sånn hver dag.

Anonymous poster hash: cd33a...8c6

Skrevet

Jeg kjenner følelsen, men tenk gjennom at det du har fått til til nå blir forgjeves dersom du stopper din gode prosess nå. Hva var det som inspirerte deg til å komme i gang med en sunnere livstil i utgangspunktet? Skriv ned alle gode grunner til å fortsette med det du gjør. Kanskje du bør tillate deg et måltid pr. uke med usunn mat? Dette måltidet skal ikke vare lengre enn 20 - 25 minutter.

Har du noen gulrot som belønning for når du har oppnådd dine delmål?

Stå på! Dette klarer du! :)

Anonymous poster hash: dfd95...928
Skrevet

Kjenner den følelsen godt ja. Jeg synder ved å drikke ett glass eller to pepsi Max per dag jeg da. Før fråtset jeg hver dag og drakk cola til hvert eneste måltid. Har kun gått ned siden jeg la om livsstilen i våres. Kun 5 kg igjen så har jeg nådd målet mitt. Da er målet å opprettholde vekten med sunt kosthold og trening fast :)

Anonymous poster hash: 6035d...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...