Gå til innhold

Betale barnevakt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere barnevakten?

16-åring.. Skal potensielt passe barna 6-7 timer lørdag formiddag/ettermiddag

 

Anonymous poster hash: f4f87...f09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 kr timen tenker jeg.



Anonymous poster hash: 13a4d...789
Skrevet

Det var det jeg også umiddelbart tenkte.. Men interessant å høre hva andre tenker.. HI

 

Anonymous poster hash: f4f87...f09

Skrevet

75 kr timen er det vanlig å betale her vi bor.

Skrevet

100 kr timen her i huset.

 

Anonymous poster hash: 5949c...c26

Skrevet

Så lenge det er skattefrie kroner så betaler jeg rundt 70,- i timen.



Anonymous poster hash: 9dcb4...707
Skrevet

Wow dyrt å ha barnevakt hos dere om dere betaler 100kr timen.

 

Barnevakten her er 19 år og passer 2 barn for 300kr dagen opp har da passet opp til 6 timer.

Har betalt noen ganger 100kr  for en time, 200 for 2 timer og 300 for alt over 3 timer ved passing av barnet på kvelden.

Barnevakta er kjempefornøyd med betalingen.

 

Hadde ikke hatt råd til å ha barnevakt om jeg skulle betale så mye mer en det.

Og jeg har ikke barnevakt så veldig ofte, det er snakk om planleggingsdager i bhg/sfo på dagtid og møter på kvelden stort sett hvis jeg har barnevakt. (er alene 100% med de så må ha pass når det er slik.)

 

Om jeg skulle betalt 700kr for pass en dag hadde jeg gått i null i forhold til lønna inn for samme timene om jeg var heldig siden jeg har et lavtlønnsyrke og må betale skatt av de pengene jeg tjener. + reiseutgifter og at jeg naturlig nok holder mat og drikke for barnevakta. (og ser til at det er noe godt som barnevakta liker ikke bare billigst mulig)



Anonymous poster hash: 33fbb...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...