Gå til innhold

Tips til enkel og billig middag idag ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom pølse, for det hadde vi igår ;) Er på sparebluss. 

Anonymous poster hash: 85b05...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannekaker

Pasta og kjøttsaus

Supper

Lapskaus

Skrevet

Wok - kanskje har du litt i skuffer og skap som kan passe til det. F.eks paprika, løk, brokkoli, sukkererter, ananas, mais, sursøt saus, kylling eller annet kjøtt, nudler eller pasta, potet, søtpotet, hvitløk, gulrot osv. Man kan lage wok av omtrent hva som helst

Anonymous poster hash: b4d9e...1af
Skrevet

"Fake" pizza 😂

Tacolefser, pizzasaus, ost og div div du vil ha på.

Anonymous poster hash: ce5a6...975

Skrevet

Hjemmelaget blomkålsuppe med hvitløksbaguetter

Anonymous poster hash: f9988...28b

Skrevet

Obs! har koteletter (både svinekoteletter og nakkekoteletter) til 29 kr kiloen denne uken, det er billig altså!

Jeg kjøpte flere pakker i dag. Har nå nakkekoteletter i langpanna på langtidssteking i ovnen, det blir så saftig og godt når de får stå inni der på 100-120 grader i 3-4 timer. Poteter og blomkål til, lager saus av skyen fra langpanna.

Du kan også kutte kotelettene i terninger og lage noe godt, en gryte, lapskaus e.l. En pose frosne lapskausgrønnsaker, en pakke koteletter og et par buljongterninger blir god og sunn middag.

Anonymous poster hash: 53726...45b
Skrevet

Hjemmelaget ertesuppe :D kok opp 1 liter med grønnsaksbljong(1liter vann og 2 buljongterninger) og 1-2 fedd hvitløk, 2ts spiskummen og litt chilli, tilsette så 500g frosne erter, skal koke 2 min. Tas av plata og kjøres med stavmikser til helt glatt. Smak til med salt. Jeg pleier å servere med enten sprøstekte bacon retninger eller sprøstekt chorizo + noe godt brød :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...