Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 ble dere kvitt den "stappa" følelsen. Klarer nesten ikke spise om dagen og det er så trangt. Merket dere en umiddelbar lettelse i kroppen når lille var ute? Litt desperat etter å slippe "snart eksploderer kroppen min" følelsen. Har to uker igjen. Anonymous poster hash: 3fec2...d3f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Rett etter fødsel var matlysten på topp:) Krever mye energi å amme så kroppen skriker etter mat når melka kommer i gang. Trengte også ny energi etter fødselen. Anonymous poster hash: 7cddc...15c
kråkemamma Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Med en gang. Kunne spise igjen:) Selv om jeg ikke var så sulten de første dagene. Eller, var ofte sulten men spiste lite om gangen. Halsbrann forsvant etter et par dager. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Matlysten kom tilbake etter ca. 14 dager Men følelsen av å kunne PUSTE skikkelig kjente jeg dagen etter fødsel. Rett etter fødselen var det så ekkelt å stå oppreist, magemusklene var heeelt på bærtur. Anonymous poster hash: bb938...86f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Et par dager etter fødsel Var det ikke bunn i meg! Kunne spise enorme mengder. Måtte faktisk begrense det litt. Så gikk det seg til i løpet av noen uker Anonymous poster hash: 1b845...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå