Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Blir så fasinert, både her og på andre forum/grupper. La oss si at en mor skriver: "Jeg har en gutt på to år som flere ganger for dag klasker lillesøstra på 1 i bakhodet med en banan". Så kommer det svar, og flere av dem inneholder i tillegg spørsmål som "hvor gammel er han?", "skjer dette ofte?", "hvor slår han?" osv. Hvordan klarer folk å faktisk svare på noe som de ser ut til å ikke ha lest? *klør meg i hodet* Anonymous poster hash: f0270...44b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Fordi mange er mer opptatt av å tenke på hva de skal svare, isteden for å lytte til spørsmålet. Anonymous poster hash: 2cc4a...a35
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Haha. Sett det selv. Blir faktisk mer irritert over det enn noe annet her inne. LES ALT! Anonymous poster hash: edbd3...34b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Gjem bananene Anonymous poster hash: c838c...705
Nikki11 Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Huff irriterer meg når jeg sender ut info mail på jobb også kommer det mail og telefoner med spørsmål som klart er beskrevet i mailen . Les ALT da slipper dere å lure og jeg å svare på unødvendige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå