Gå til innhold

6 mnd og melkenekt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg heldig så får jeg i henne 100 ml tidlig på morgenen og 150 ml på kvelden. Ellers så spytter hun bare ut.

 

Er det nok?? Hun får jo grøt 2 ganger daglig og middag

 

Anonymous poster hash: 641c7...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

 

Anonymous poster hash: 641c7...bfa

Skrevet

Ingen som vet? Har ikke time på helsestasjonen før om en mnd :-(

 

Anonymous poster hash: 641c7...bfa

Skrevet

Min siste tulla litt i den alderen- jeg la henne ned i sofaen, og når hun lå alene og fikk holde selv drakk hun merkelig nok mer.<br /><br />Er fortsatt glad i melkeflaska nå ved ett års alder, og nå kan jeg både holde henne og la henne ligge alene.<br /><br />Hvis du er veldig bekymra kan du jo ta en liten telefon til helsesøster,men jeg tilbød både vann og melk ved den alderen - sammen med grøt, frukt og middag og tenkte ikke så mye på ml så lenge barnet var fornøyd. Tiss og bæsj daglig.<br /><br />

 

Anonymous poster hash: 889eb...b68

Skrevet

Hun er flink til å drikke vann og spiser godt og hun virker fornøyd. Men skal de ikke ha i seg så og så mye mme?

Redd ho ikke får i seg alt ho trenger av næring

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 641c7...bfa

Skrevet

Mi er 9 mnd og tek ikkje melk i det heile tatt. HS meinte det på ingen måte er krise så lenge ho et graut. Ho får i seg under dei norske anbefalingane, men det har ho til felles med nesten heile verda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...