Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Er jeg heldig så får jeg i henne 100 ml tidlig på morgenen og 150 ml på kvelden. Ellers så spytter hun bare ut. Er det nok?? Hun får jo grøt 2 ganger daglig og middag Anonymous poster hash: 641c7...bfa
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Opp Anonymous poster hash: 641c7...bfa
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Ingen som vet? Har ikke time på helsestasjonen før om en mnd :-( Anonymous poster hash: 641c7...bfa
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Min siste tulla litt i den alderen- jeg la henne ned i sofaen, og når hun lå alene og fikk holde selv drakk hun merkelig nok mer.<br /><br />Er fortsatt glad i melkeflaska nå ved ett års alder, og nå kan jeg både holde henne og la henne ligge alene.<br /><br />Hvis du er veldig bekymra kan du jo ta en liten telefon til helsesøster,men jeg tilbød både vann og melk ved den alderen - sammen med grøt, frukt og middag og tenkte ikke så mye på ml så lenge barnet var fornøyd. Tiss og bæsj daglig.<br /><br /> Anonymous poster hash: 889eb...b68
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Hun er flink til å drikke vann og spiser godt og hun virker fornøyd. Men skal de ikke ha i seg så og så mye mme? Redd ho ikke får i seg alt ho trenger av næring Hi Anonymous poster hash: 641c7...bfa
☆☆☆ Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Mi er 9 mnd og tek ikkje melk i det heile tatt. HS meinte det på ingen måte er krise så lenge ho et graut. Ho får i seg under dei norske anbefalingane, men det har ho til felles med nesten heile verda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå