Gå til innhold

Hva er det med villa paprika nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Mystisk" innlegg på bloggen, samt tekst på instagram. Hun la også ut et bilde av kodelås på mobilen, men det er nå slettet..

Anonymous poster hash: b4ae9...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe md gubben?

Anonymous poster hash: 96c78...9ed

Skrevet

Hva mener du Hi? Er det noe med henne?

Anonymous poster hash: b306e...14d

Skrevet

Kan virke sånn ;)

Skrevet

Forkjølelse tror jeg. 

Anonymous poster hash: dead2...d27

Skrevet

Eller gravid? 🙀

Skrevet

Eller gravid? 🙀

🙊🙊 ja, DET tror jeg 😂

Anonymous poster hash: edad6...ab5

Skrevet

Jeg lurer mest på hva dere gjør om dere besøker noen som har stappet sofaen så stinn av puter som damen i bloggen her - så stinn at det ikke er plass til en aldri så liten stump, men der sofaen ellers er et naturlig sted å sette seg. Føyser unna putene på gulvet, stabler dem oppå hverandre, eller hva?

Hva om bloggedamen kunne skrive et innlegg om skikk og bruk når man besøker hjem som hennes?

Anonymous poster hash: 8cded...272
Skrevet

Jeg lurer mest på hva dere gjør om dere besøker noen som har stappet sofaen så stinn av puter som damen i bloggen her - så stinn at det ikke er plass til en aldri så liten stump, men der sofaen ellers er et naturlig sted å sette seg. Føyser unna putene på gulvet, stabler dem oppå hverandre, eller hva?

Hva om bloggedamen kunne skrive et innlegg om skikk og bruk når man besøker hjem som hennes?

Anonymous poster hash: 8cded...272

Hun har det nok ikke sånn til vanlig. Bloggen hennes er butikken hennes.

Anonymous poster hash: 87036...719

Skrevet

Jeg lurer mest på hva dere gjør om dere besøker noen som har stappet sofaen så stinn av puter som damen i bloggen her - så stinn at det ikke er plass til en aldri så liten stump, men der sofaen ellers er et naturlig sted å sette seg. Føyser unna putene på gulvet, stabler dem oppå hverandre, eller hva? Hva om bloggedamen kunne skrive et innlegg om skikk og bruk når man besøker hjem som hennes?Anonymous poster hash: 8cded...272

Hun har det nok ikke sånn til vanlig. Bloggen hennes er butikken hennes. Anonymous poster hash: 87036...719

Ja, jeg tror hun 'selger' et glansbilde av livet sitt, men egentlig har det ganske annerledes. De fleste har nok registrert at hun pynter til mer enn sofaen, kan man si..

Anonymous poster hash: 4f8c9...97f

Skrevet

Jeg lurer mest på hva dere gjør om dere besøker noen som har stappet sofaen så stinn av puter som damen i bloggen her - så stinn at det ikke er plass til en aldri så liten stump, men der sofaen ellers er et naturlig sted å sette seg. Føyser unna putene på gulvet, stabler dem oppå hverandre, eller hva? Hva om bloggedamen kunne skrive et innlegg om skikk og bruk når man besøker hjem som hennes?Anonymous poster hash: 8cded...272

Hun har det nok ikke sånn til vanlig. Bloggen hennes er butikken hennes. Anonymous poster hash: 87036...719

Ja, jeg tror hun 'selger' et glansbilde av livet sitt, men egentlig har det ganske annerledes. De fleste har nok registrert at hun pynter til mer enn sofaen, kan man si..Anonymous poster hash: 4f8c9...97f

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 96c78...9ed

Skrevet

Virker ikke som graviditet utifra det hun skrev. Og rart hun måtte skifte kodelås?

Skrevet

Hvem vet? Hun trenger sikkert bare litt mer oppmerksomhet, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 4f8c9...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...