Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 På mandag fikk jeg for første gang satt inn en hormonspiral, selve innsettingen gikk lettere enn forventet, men nå ser jeg at trådene stikker ut av åpningen der nede... Dette kan da umulig være riktig? Ser ut som fiskesnøre og er like stive. Dette er ikke særlig behagelig og er derfor redd den må ut. Er det noen som har vært borti det samme? Må jeg betale for en ny eller dekkes det av legen som satte den inn feil? Den kostet jo en god del,og jeg har ikke noe lyst til å punge ut for en til. Anonymous poster hash: 997bf...bb9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 På mandag fikk jeg for første gang satt inn en hormonspiral, selve innsettingen gikk lettere enn forventet, men nå ser jeg at trådene stikker ut av åpningen der nede... Dette kan da umulig være riktig? Ser ut som fiskesnøre og er like stive. Dette er ikke særlig behagelig og er derfor redd den må ut. Er det noen som har vært borti det samme? Må jeg betale for en ny eller dekkes det av legen som satte den inn feil? Den kostet jo en god del,og jeg har ikke noe lyst til å punge ut for en til. Anonymous poster hash: 997bf...bb9 Nei, det er ikke riktig. Enten må du tilbake å klippe trådene, eller så er den på vei ut. Ringen legen i dag. Anonymous poster hash: 6c600...813
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Kom deg til lege, enten har h*n satt den inn feil, så den er på vei ut, eller ble den klipt for lang i tråden, om du er nær EL så synker livmortappen, da følger tråden her med ned, men har aldri hatt noe tråd som stikker ut, den var veldig rett første par ukene, så "kveilet" den seg rundt livmortappen, og har ikke merket stort til den siden.. Normalen er å klippe tråden 3 cm, men mange trenger at den klippes betydelig mindre for at den ikke skal være til plage eller merkes for en selv eller partner under sex. Anonymous poster hash: 7ae1e...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå