Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg skrev et innlegg for mindre enn en halv time siden, men nå finner jeg det ikke igjen, heller ikke på loggen min. Regner med at det ikke er slettet, siden det var et ganske uskyldig barnespørsmål. Har flere opplevd dette? Anonymous poster hash: 29dd5...5d1
Gjest Sommerfuggel Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Hei! Det hender vi sletter tråder, men da er det grunnet brudd på forumsregler og/eller norsk lov. Men hvilken tråd er det snakk om (hva var overskriften?), jeg ser ikke at noen tråder har blitt låst av moderator i dag. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Om du laget et anonymt innlegg finner du det ikke på loggen din, der ligger bare de innleggene som du oppretter med nick. Søkemotoren her er elendig da, så å finne igjen gamle innlegg kan virkelig være en prøvelse... Anonymous poster hash: 9e0f7...4d7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Hei! Det hender vi sletter tråder, men da er det grunnet brudd på forumsregler og/eller norsk lov. Men hvilken tråd er det snakk om (hva var overskriften?), jeg ser ikke at noen tråder har blitt låst av moderator i dag. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå fant jeg det igjen, men det var virkelig ikke der for noen minutter siden. Mulig det er maskinen min som har hikke? HI Anonymous poster hash: 29dd5...5d1
Gjest Sommerfuggel Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Hei! Det hender vi sletter tråder, men da er det grunnet brudd på forumsregler og/eller norsk lov. Men hvilken tråd er det snakk om (hva var overskriften?), jeg ser ikke at noen tråder har blitt låst av moderator i dag. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå fant jeg det igjen, men det var virkelig ikke der for noen minutter siden. Mulig det er maskinen min som har hikke? HI Anonymous poster hash: 29dd5...5d1 Så bra du fant det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå