Gå til innhold

Det kommer vann ut av skuffen til vaskemaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker kun flytende vaskemiddel og noen ganger tøymykner. Renser den en gang i mnd med sånn posemiddel man får kjøpt i butikken.

I løpet av et vaskeprogram så kommer det vann ut av skuffen tre ganger, ikke mye men nok...

Jeg vasker klær fortsatt, da det tar to uker før noen kan komme å se på den.

Hva tenker dere? Noen som har hatt lignende?

Anonymous poster hash: fc383...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skjedde med min, da fosset det  ut, da var det tett pga vaskepulver, men antar at det ikke er grunnen hos deg.. Hmmm.. Det er ikke noe som sitter i fast inni der da?

Det hjalp for meg å helle eddik oppi ialle fall! 

Endret av Bustetroll
Skrevet

Det skjedde med min, da fosset det  ut, da var det tett pga vaskepulver, men antar at det ikke er grunnen hos deg.. Hmmm.. Det er ikke noe som sitter i fast inni der da?

Det samme skjedde en gang før, og da brukte jeg vaskepulver og flytende om hverandre. Fikk beskjed av servicemannen at slangen inni maskinen var tett, pga vaskepulver og flytende. Da kuttet jeg ut vaskepulver og bruker kun flytende. Hm...

Helle eddik i skuffen? Hvor mye og hvilket program skal jeg kjøre da?

Tenker å prøve dette, takker og bukker for tips

Skrevet

Det samme skjedde en gang før, og da brukte jeg vaskepulver og flytende om hverandre. Fikk beskjed av servicemannen at slangen inni maskinen var tett, pga vaskepulver og flytende. Da kuttet jeg ut vaskepulver og bruker kun flytende. Hm...

Tenker å prøve dette, takker og bukker for tips

Ikke noe program, bare kjør på med eddik å la det virke :) 

Dra også skuffen helt ut, og se om du har en neglfil eller noe annet spist og langt som er litt bøyelig du kan skrape litt med nedi "gangen" der. Jeg fikk skrapt bort det verste av det størkna pulveret, så helte jeg i eddik etterpå. Det måtte stå ganske lenge før det virket

Skrevet

Tenker å prøve dette, takker og bukker for tipsAnonymous poster hash: fc383...be1

Dra også skuffen helt ut, og se om du har en neglfil eller noe annet spist og langt som er litt bøyelig du kan skrape litt med nedi "gangen" der. Jeg fikk skrapt bort det verste av det størkna pulveret, så helte jeg i eddik etterpå. Det måtte stå ganske lenge før det virket

Ok, så da tar jeg ikke eddik i skuffen men drar den ut og heller nedi der?

Er det nok hvis det står til imorgen kveld? Og sette på ei vaskemaskin?

Skrevet

Tenker å prøve dette, takker og bukker for tipsAnonymous poster hash: fc383...be1

Ok, så da tar jeg ikke eddik i skuffen men drar den ut og heller nedi der?

Er det nok hvis det står til imorgen kveld? Og sette på ei vaskemaskin?

Anonymous poster hash: fc383...be1 [/acro

Du kan helle eddikken rett i skuffen, den ender nedi røret uansett. Men dersom du skal prøve å se etter rester å prøve skrape vekk noe, er det lettere hvis skuffen er ute:)

Jeg hadde stående over natta i alle fall :)

Skrevet

Der jeg bodde før var det slik, kom en del vann ut skuffen underveis i vasken når den tappet vann inn i maskinen. Der sa huseier at det var for høyt trykk inn i huset og at det var det som gjorde det.

Men om det stemmer, det vet jeg ikke.

Her jeg bor nå endret kommunen noe i vår og plutselig begynte varmtvannstanken å lekke vann. Det viste seg at kommunen hadde gjort noe feil og vi hadde nesten dobbelt så høyt trykk i rørene plutselig enn det man skal ha. Men vaskemaskinen jeg har her lakk ikke noe i den perioden. Men visstnok kan slikt overtrykk velge seg ett sted å ta ut overtrykket.

Men dette vil sikkert han som kommer for å se på maskinen vite.

Anonymous poster hash: a2787...2a8
Skrevet

Igår kveld tok jeg å helte litt eddik i skuffen og det har stått over natten. Kan jeg bare sette på en vanlig vask idag? Trenger ikke kjøre sånn programrens?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...