amandine Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 ELSK Sol, forventer nesten sommertemp i ettermiddag, som i går Skolebarn som har vokst både i kropp og sjel og som stortrives Meg-tid på jobb Festlige planer for helgen som lager sommerfugler i magen av forventning Og den evige elsk: Kaffe HAT Vanskelige valg som må taes Idioter
Gjest Helle_Høygir Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Hat: Forkjølelse og verkende bihuler To do listen blir lengre fordi jeg nå fungerer kun i snegletempo før hostekulene tar meg Elsk: I morgen har vi første date med vaskedama
ms.Pond Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Hat: Elendig form. Udugelig og henvist til sofatjeneste på ubestemt tid. Nervøs for mannen som skal på undersøkelse på sykehuset i morgen. Elsk: Alt er bra med den lille i magen, noe som er verdt alle plager som følger, og som nesten har blitt et mantra om dagen <3 Blivende storebror er veldig engasjert i baby og babymage og har faste koseritualer morgen og kveld <3 Fikk tilbud på butikken på noe som egentlig ikke var på tilbud lenger, bare fordi jeg fortjente det i følge hun i kassa
Prøverpåentil Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Hat: Lite motivasjon for jobb om dagen, og økonomien er litt skrall. Pendlerlivet (ja har valgt det selv, men noen dager suger det ekstra) Må finne på ny "kreativ" middag idag og. Tom for ideer!!! Elsk: Stor mulighet for å kunne jobbe hjemmefra en dag i uken Bedre økonomi neste måned Gleder meg til å hente den som regel blide solstråla i barnehagen etterpå Det er jo sol!! ( egentlig er det et hat for meg, men det er vel ikke lov til å si høyt. Jeg ELSKER regn og høstvær😱)
Lakrisogvin Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Hat Syk mamma Syk pappa Måtte hente minsten. Spydde en gang i bhg-hentet han - helt fin nå ( elsk, men vi orker ikke tempoet hans- vi vil ligge til seng og sove) Mye jobbmail, men jeg orker ikke Elsk Frisk liten i strålende humør. Nettbrett og brannmann Sam. Sykemeldt så jeg har litt bedre samvittighet for å være hjemme Bedre i dag enn i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå