Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Vant dobbelt opp i Lotto, 5 millioner! Skikkelig kjipt å våkne opp også var det bare en drøm Kanskje det er et tegn til Vikinglottoen i kveld Anonymous poster hash: ec174...b9a
<3Barn&Engler<3 Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Får tro du har mer lykke enn meg, har drømt det 3 turer, enda ingen millioner å vise til her
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Får tro du har mer lykke enn meg, har drømt det 3 turer, enda ingen millioner å vise til her Sukk, av og til skulle man ønske at drømmene ble virkelig Anonymous poster hash: ec174...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 La oss ikke håpe at dette var natta for sanne drømmer, for jeg drømte at bestemoren min døde. Mannen min våknet av at jeg lå og klaget gråtende. Anonymous poster hash: af249...e9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 La oss ikke håpe at dette var natta for sanne drømmer, for jeg drømte at bestemoren min døde. Mannen min våknet av at jeg lå og klaget gråtende. Anonymous poster hash: af249...e9a Huff, nei det får vi inderlig ikke håpe da, for en fæl drøm Anonymous poster hash: ec174...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 skal spille lotto i dag, kanskje jeg vinner noe. uff, det hadde vært godt!! Anonymous poster hash: d7c99...2c1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Og det første jeg tenkte på å kjøpe da, var en splitter ny Volvo xc 70,hahaha Hi Anonymous poster hash: ec174...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 La oss ikke håpe at dette var natta for sanne drømmer, for jeg drømte at bestemoren min døde. Mannen min våknet av at jeg lå og klaget gråtende. Anonymous poster hash: af249...e9a Huff, nei det får vi inderlig ikke håpe da, for en fæl drøm Anonymous poster hash: ec174...b9a Takk, snilt av deg å "ofre" 5 mill. for en ukjent bestemor Anonymous poster hash: af249...e9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 La oss ikke håpe at dette var natta for sanne drømmer, for jeg drømte at bestemoren min døde. Mannen min våknet av at jeg lå og klaget gråtende. Anonymous poster hash: af249...e9a Huff, nei det får vi inderlig ikke håpe da, for en fæl drøm Anonymous poster hash: ec174...b9a Takk, snilt av deg å "ofre" 5 mill. for en ukjent bestemor Anonymous poster hash: af249...e9a Klart det! Heller bestemor enn mange millioner i banken Anonymous poster hash: ec174...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 La oss ikke håpe at dette var natta for sanne drømmer, for jeg drømte at bestemoren min døde. Mannen min våknet av at jeg lå og klaget gråtende. Anonymous poster hash: af249...e9a Huff, nei det får vi inderlig ikke håpe da, for en fæl drøm Anonymous poster hash: ec174...b9a Takk, snilt av deg å "ofre" 5 mill. for en ukjent bestemor Anonymous poster hash: af249...e9a Klart det! Heller bestemor enn mange millioner i banken Anonymous poster hash: ec174...b9a Nå ble jeg faktisk rørt, tusen takk! Det er så mange ekle svar her inne, og den drømmen var så fæl Godt å se at noen faktisk er veldig menneskelige, selv på nettet! Anonymous poster hash: af249...e9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 La oss ikke håpe at dette var natta for sanne drømmer, for jeg drømte at bestemoren min døde. Mannen min våknet av at jeg lå og klaget gråtende. Anonymous poster hash: af249...e9a Huff, nei det får vi inderlig ikke håpe da, for en fæl drøm Anonymous poster hash: ec174...b9a Takk, snilt av deg å "ofre" 5 mill. for en ukjent bestemor Anonymous poster hash: af249...e9a Klart det! Heller bestemor enn mange millioner i banken Anonymous poster hash: ec174...b9a Nå ble jeg faktisk rørt, tusen takk! :hug:Det er så mange ekle svar her inne, og den drømmen var så fæl Godt å se at noen faktisk er veldig menneskelige, selv på nettet! Anonymous poster hash: af249...e9a Og nå ble jeg rørt av at du ble rørt av mitt svar,hehehe Anonymous poster hash: ec174...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Jeg hadde en hot sexdrøm inatt.,så synd det bare var en drøm Anonymous poster hash: 81ce7...3ce
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Og jeg var i selskap med Mette Marit i natt og drømte at hun fortalte at hun er gravid igjen, ikke planlagt, men glad for det likevel. Begynte som en jentekveld, gutta var et annet sted, og begge gruppene drev med noen gåter/konkurranse og så skulle vi alle komme sammen og se om gutta eller jentene vant. Og så skulle det være middag (som jeg av en eller annen grunn hadde hjulpet MM med på forhånd) med god mat og drikke. Den ene gåten var så innviklet at jeg til slutt våknet fordi jeg ikke greide siste rest av den. Jeg hadde den nesten, manglet bare den siste biten. Fordi jeg våknet så gikk jeg glipp av middagen og å treffe noen av de single mennene som faktisk var der. Av og til må jeg lure på hvor alle drømmene kommer fra! Anonymous poster hash: c8f44...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå