Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Ber samboeren meg om å flytte ut! Det er så jævla irriterende.. Lurer på om jeg en dag skal ta han på ordet å gjøre det, bare for å se om han virkelig mener det! Jeg blir så frustrert.. Får lyst til å gråte 😔 Anonymous poster hash: abf01...51e
QueeenBeee Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Tror faktisk jeg hadde flyttet ut om jeg hadde hatt det slik. Alt for ustabilt. Slitsomt å være redd for å svare i frykt for å bli kastet ut.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Ja, og i går kom han hjem FULL! Anonymous poster hash: abf01...51e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Jeg ville spurt ham en gang han ikke var sint om han mener det. Hvis han mener det er det jo ikke noe å lure på. Hvis han ikke mener det ville jeg sagt at jeg ikke akter å leve med trusler, og at dersom han sier det igjen så kommer jeg til å ta ham på kornet og flytte. For meg ville slik oppførsel vært en dealbreaker av de store! Anonymous poster hash: ba89e...4bf
Luksusdyret Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Da hadde jeg flyttet ut, til hans antageligvis store overraskelse. Har vært sammen med en slik mann selv, som truet med å kaste meg ut hver gang vi kranglet. Til slutt flyttet JEG ut med barna, og han forstod ikke og klarte ikke å begripe hvorfor. Stort sjokk, trusler og masse annet for å få meg tilbake, men det var allerede for sent.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Ja, og i går kom han hjem FULL! Anonymous poster hash: abf01...51e På en tirsdagskveld? Det er jo ikke akkurat normalt! Hadde vært grunn nok for meg til å flytte bare det! Anonymous poster hash: 94dd3...efe
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Ja, og i går kom han hjem FULL! Anonymous poster hash: abf01...51e På en tirsdagskveld? Det er jo ikke akkurat normalt! Hadde vært grunn nok for meg til å flytte bare det! Anonymous poster hash: 94dd3...efe Jepp, på en tirsdagskveld! Han har fri fra jobben i dag og i morgen, så har han arbeidshelg. Jobber skift. Han var ute med skiftet sitt i går, de skulle spise pizza og ta en to-tre pils (fikk det dekt av jobben)! Og han lovet meg at han ikke skulle drikke mer enn det siden han skulle tross alt tidlig opp i dag.. De dro ut 19.00, han kom hjem rundt 22.30. Jeg så med en gang at han var full, og da innrømte han at han hadde drukket vodka og (to shot og tre drinker).. Han tåler jo ikke vodka! I tillegg koster en drink rundt 100 kr her, han og en kollega hadde kjøpt til hverandre, så kjøpte han en selv. Shottene hadde en kollega spandert på han.. Jeg ble kjempeskuffet !!! Anonymous poster hash: abf01...51e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 ...og det tok ikke lange tiden før han hang over dassen og spydde den ut! Jeg ble så forbannet.. Jeg sov på gjesterommet i natt, klarte ikke å sove i samme seng med han. Huset stanket av oppkast! Jeg gikk på toalettet og ba han om å se til helvete å vaske opp etter seg selv.. Så gikk jeg å la meg! Anonymous poster hash: abf01...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå