Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Han har vondt i en fot. Og han er så sint! River opp kjøleskapet,hiver maten på bordet,slamrer med skapdørene og nærmest knurrer! Hvis jeg ikke gjør det han ber meg om på flekken så blir han enda sintere og han gjør det selv med sinte bevegelser. Han vil ikke ta anbefalt mengde smertestillende og han stønner og sukker og banner! Han har nok kjempevondt,men jeg blir redd han! Og jeg tør nesten ikke tilby han hjelp i frykt for at han slå meg ihjel med krykkene sine. Jeg står på pinner for han og gjør alt med hus og unger, skulle bare mangle. Men det hjelper ikke. Hvordan skal dette gå?! Det er ingen bedring i sikte med det første,mulig han må opereres. Jeg vil bare ta guttene mine med meg og rømme!😣 Han vil selvfølgelig aldri finne på å slå meg! Men faen heller.. Anonymous poster hash: 54012...098
Mamma_til_2 Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Mix medisinen i maten slik man må gjøre med små barn!! Eller så får du sette hardt mot hardt og si at dette gidder du ikke mere om han ikke får hjelp!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Enig med nr 2 i å sette hardt mot hardt. Det at han har store smerter gir han ikke frikort til å oppføre seg som et uhyre! Han får skjerpe seg, og er det ulidelig så får han ta den anbefalte dosen med smertestillende. Hva er det som feiler ham? Anonymous poster hash: 684ab...cf2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Hardt mot hardt, slik får han ikke behandle deg eller barna, har selv en stygg skade og jeg tar det IKKE utover noen. Jeg smiler heller enn å knurre og der må mannen din ta segselv i nakkeskinnet. For det der går ikke , hverken for deg eller barna! Anonymous poster hash: c870b...542
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Ikke mix medisinen i maten, det er ulovlig og straffbart. Men du kan jo si til han at dette går du ikke med på lenger og at han må ta medisinen om ikke for seg så for deg. Jeg har selv en mann som har revmatisme. Han ble dårlig i magen av medisinene sine. Etter et legebesøk hadde legen gitt han samme medisin som stikkpiller, men disse nektet han å ta. Men etter jeg brukte den med at han skulle ta de for meg og barna våre så har han vært flink å tatt de. Nå er han som en ny mann. Menn med smerter kan være vanskelige å omgå. Anonymous poster hash: 5f383...49e
Sint naken biltyv Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Hæ, du snakker om sønnen din på 7 eller? Ikke en voksen mann?!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Ikke lur i han medisin. Litt uheldig om han bestemmer seg for å ta de likevel og da har fått dobbelt opp. Men ja, sett hardt mot hardt. Det er nok ikke greit å være han med smerter, men man må faktisk kunne oppføre seg. Anonymous poster hash: 16b02...a06
Mamma_til_2 Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 Glemte og sette 😄 bak kommentaren mixe med i mat! Det skal man ikke gjøre men mannen din må få hjelp!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 Her hadde det vært enkelt: Enten tar han medisinene sine, så FAMILIEN har det bra, eller så får han holde seg unna hus og familie til han er bra igjen.. Slikt forgifter familielivet så til de grader. Anonymous poster hash: 20c74...7f3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 Jeg tror han tror at jeg kan lese tankene hans og lage mat til han og hente ting til han uten at han trenger å spørre. Også blir han sur når jeg ikke skjønner helt av meg selv at han er sulten. Også strever han seg til kjøkkenet og ordner det med en tordensky over hodet. Jeg prøver å være medfølende og å sympatisere,men det er ikke lett når han kjefter og smeller!! Jeg blir bare sur! Anonymous poster hash: 54012...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå