Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Det gjør ikke min lenger og det savner jeg. Jeg har virkelig ingen kosebaby. Hun vil bare ligge på gulvet og åle seg rundt og leke med leker. Lurer på om jeg skal begynne å gå rundt med henne i bæresele for å tvine henne til litt nærhet og kos (hun er glad i å sitte i den altså) Anonymous poster hash: 918d1...663
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Nei min nekta å ligge i armene hun med mindre hun lå å fikk mat. Hun kan sitte litt på fanget eller ligge ved aiden av meg i senga. Ho vil leke jeg vil kose Anonymous poster hash: bd4a7...a9c
MillaMed2 Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Slik jeg husker så var det ingen kosing fra 4 mnd alder. Allerede fra 3 mnd alder prøvde hun å reise seg opp i fanget- ville ikke ligge lenger.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Min koser masse enda, han er 6 mnd. Elsker å sovne i armene mine, og har begynt å holde de små lubne armene sine rundt nakken min og kose meg, kinn mot kinn. <3 Anonymous poster hash: 222b9...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå