Gå til innhold

Blåveis på øyet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid skal dette ta??

Har ikke tid til å gå slik :( ser jo helt jævlig ut!

Anonymous poster hash: 561a5...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet sånn ca hvor lenge denne jævla regnbuen sitter ?

Skrevet

Det går en liten uke to, alt ettersom hvor mye du slp deg, og hvor raskt du blir kvitt det. Kommer sikkert an på akkurat hvordan det traff.

Hadde blåveis på begge øynene etter at jeg gikk på trynet. Det så ikke ut, heldigvis varte det ikke så lenge, var sikkert heldig. Har j fått blåveiser andre steder på kroppen, noen varer og varer, andre forsvinner raskt.

Følte jeg måtte å rundt å si til gud og hver mann, "han har ikke slått meg altså". Det var ordentelig pinlig. 

Anonymous poster hash: 1d3c7...183
Skrevet

Takk for svar :)

Føler litt at alle tenker at det er mannen som har gitt meg en på øyet, men det er heldigvis ikke tilfellet ;)

Er på 1 uke nå med real regnbuefarget øye og trodde ikke det ville vare så lenge.

Var ingen stor smell jeg fikk(sønnen min og jeg lekte) men traff tydeligvis veldig godt :(

Takker høyere makter for concealer, selv om det fortsatt synes med den ...

Skrevet

Jeg synes å huske det tok et par uker. Jeg fikk albuen til mannen i øyet da han snudde seg brått i søvne en gang. Men det begynner å bli noen år siden.

Var ikke like lett å forklare alltid, endte opp med å dikte opp en historie, da jeg oppdaget at setningen "det var kjæresten min som gjorde det, men det var ikke med vilje" var en særdeles dårlig start på en forklaring. ;-) (jeg var bare 19, så var ikke så gjennomtenkt forklaring :-))

Anonymous poster hash: 3d6fb...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...