Gå til innhold

Hvis dere arvet mye penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere investert i et hus/leilighet dere kunne leie ut eller investert i aksjefond?

Anonymous poster hash: c3aac...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer Ann på hvor mye. Har noen leiligheter jeg leier ut. Det et kjedelig, så det er begrenset hvor mange jeg vil ha...

Anonymous poster hash: c35d2...a2b

Skrevet

Leilighet

Anonymous poster hash: a6f66...6cb

Skrevet

Ingen av delene. :-) og ihvertfall ikke aksjer!

Ville kjøpt meg et stort hus med gigantisk hage. :-) og pusset det opp etter min (og vår) smak.

Anonymous poster hash: 5bd75...30b

Skrevet

Ville flrst betalt ned egen gjeld inkl. boliglån. Om det var mye penger igjen ville jeg vurdert om det var nok til en bolig som kunne blitt brukt både til fritid og til utleie (i utlandet, type hus i Frankrike eller leilighet i Alpene), og dersom ikke ville jeg investert i fond.

Men før jeg gjorde noe som helst, ville jeg sjekket hva som er lurest ift skatt. Kanskje det er best å beholde noe gjelde likevel. Men siden jeg aldri kommer til å arve noe som helst, har jeg ikke satt meg inn i saken.

Anonymous poster hash: cbc0e...446

Skrevet

Jeg arvet en god del penger og jeg invisterte (nesten) alt i en veldig fin og dyr bolig til meg selv og familien. Pengene er i boligen og vi har et fantastisk sted å bo. Kanskje ikke det vi tjener mest på, men det er en god løsning for oss :)

Anonymous poster hash: 20ff4...6aa

Skrevet

Sorry skriveleifer. Er trøtt.

Anonymous poster hash: 20ff4...6aa

Skrevet

Aner ikke! Vi har det vi trenger, men vet jo at vi kommer til å arve mye i løpet av 10-30 år.(forhåpentligvis nærmere 30 enn 10). Vi har ett barn, så jeg regner vel egentlig med at det blir å la henne få bolig osv. Vi må bare sørge for å lære henne at ikke alt kommer servert på et sølvfat og at man i utgangspunktet må jobber for ting. Vil ikke at hun skal måtte støtte seg på andre når hun blir voksen.

Vi får en del penger innimellom. De har vi brukt på ferie osv.

Anonymous poster hash: 4f5d2...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...