Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 .. Anonymous poster hash: 4ca62...a1d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Hvor langt er du? Har det sånn innimellom jeg også blitt litt bedre nå(er 31 uker). Det er tyngre og vondere,men er ikke så mye deppa. Anonymous poster hash: adc6a...4e4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Jeg og hata det. Intenst. Og nå hater jeg å ha spedbarn. Ikke hele tida, men innimellom. Jeg elsker barn, det skal sies. Jeg jobber med barn og forbuder disse små menneskene. Derfor føles dette ekstra sårt. Det er jo ikke barnet mitt det er noe galt med, det er meg. Jeg mista meg selv under graviditeten hvis man kan si det sånn, og jeg finner ikke tilbake igjen til meg. Jobbet med saken. Anonymous poster hash: 3cacb...b9d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 VET!!! Jeg er i uke 35 nå og dette har ikke vært noe walk in the park. Jeg ELSKER å kjenne spark men alt det andre hater jeg. Snart får jeg treffe lille spire. OMSIDER. Anonymous poster hash: f779d...da0
Gjest Julia1984 Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Jeg elsker å være gravid. Ja, bortsett fra de siste 2-3 ukene..
Gjest Julia1984 Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Jeg elsker å være gravid. Ja, bortsett fra de siste 2-3 ukene..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Vel vel, jeg fikk no ønske at jeg var i dåkkars sko jeg da, kunne ikke bedt om noe annet Anonymous poster hash: b550c...0ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Vel vel, jeg fikk no ønske at jeg var i dåkkars sko jeg da, kunne ikke bedt om noe annet Anonymous poster hash: b550c...0ad Selvsagt er jeg heldig som får oppleve dette. Og det er trist hvis du sliter. Likevel må det være lov å få være sliten av kvalme, søvnmangel, bekkenplager og UVI. Selvsagt er det verdt det. Håper du en dag får oppleve blodslitet. Anonymous poster hash: f779d...da0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Blir min siste gang dette. Har sagt til mannen at vi kun får fler om han går gravid.. Anonymous poster hash: 04635...9c0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Vel vel, jeg fikk no ønske at jeg var i dåkkars sko jeg da, kunne ikke bedt om noe annet Anonymous poster hash: b550c...0ad Selvsagt er jeg heldig som får oppleve dette. Og det er trist hvis du sliter. Likevel må det være lov å få være sliten av kvalme, søvnmangel, bekkenplager og UVI. Selvsagt er det verdt det. Håper du en dag får oppleve blodslitet. Anonymous poster hash: f779d...da0 det er klart at jeg forstår det veldig godt, jeg hadde nok følt det samme hvis jeg hadde hatt et pyton svangerskap ja, vi krysser fingre og tær om at spiren kvitter snart, og da skal jeg heller overleve blodslitet Anonymous poster hash: b550c...0ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Vel vel, jeg fikk no ønske at jeg var i dåkkars sko jeg da, kunne ikke bedt om noe annet Anonymous poster hash: b550c...0ad Selvsagt er jeg heldig som får oppleve dette. Og det er trist hvis du sliter. Likevel må det være lov å få være sliten av kvalme, søvnmangel, bekkenplager og UVI. Selvsagt er det verdt det. Håper du en dag får oppleve blodslitet. Anonymous poster hash: f779d...da0 det er klart at jeg forstår det veldig godt, jeg hadde nok følt det samme hvis jeg hadde hatt et pyton svangerskap ja, vi krysser fingre og tær om at spiren kvitter snart, og da skal jeg heller overleve blodslitet Anonymous poster hash: b550c...0ad At spiren SITTER snart Anonymous poster hash: b550c...0ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Jeg er også ganske lei.. Nå skal det sies at jeg sleit med infertilitet i to år, og gikk gjennom masse behandlinger før jeg endelig ble gravid, og er overlykkelig for å være gravid, MEN: - har ikke sovet ordentlig på mange måneder - er kvalm og brekker meg hver dag fortsatt... Seks måneder på vei nå! - har hatt veldig bekkensmerter og kramper - Har hatt blødninger flere ganger og hver gang vært dritredd for at det var noe i veien - Har ingen energi, jobber redusert og orker hverken å gjøre husarbeid, trene eller treffe venner Så til deg som skulle gjort alt for å være i våre sko, skjønner deg fordi jeg har vært der selv, men samtidig må du forstå at det kan være ganske vondt og vanskelig å være gravid. Selv om noen har oppnådd noe en selv ikke har oppnådd, kan man likevel forstå at de kan ha problemer og vanskeligheter. Håper og tror du blir gravid snart OG at du slipper kvalme og de andre tingene, noen har jo en totalt problemfri graviditet, Anonymous poster hash: 49bb1...a85
☆☆☆ Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Ingen fonøyelse det, nei. Det går heldigvis over, tek ca 40 veker å bli bra att.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Jeg er også ganske lei.. Nå skal det sies at jeg sleit med infertilitet i to år, og gikk gjennom masse behandlinger før jeg endelig ble gravid, og er overlykkelig for å være gravid, MEN: - har ikke sovet ordentlig på mange måneder - er kvalm og brekker meg hver dag fortsatt... Seks måneder på vei nå! - har hatt veldig bekkensmerter og kramper - Har hatt blødninger flere ganger og hver gang vært dritredd for at det var noe i veien - Har ingen energi, jobber redusert og orker hverken å gjøre husarbeid, trene eller treffe venner Så til deg som skulle gjort alt for å være i våre sko, skjønner deg fordi jeg har vært der selv, men samtidig må du forstå at det kan være ganske vondt og vanskelig å være gravid. Selv om noen har oppnådd noe en selv ikke har oppnådd, kan man likevel forstå at de kan ha problemer og vanskeligheter. Håper og tror du blir gravid snart OG at du slipper kvalme og de andre tingene, noen har jo en totalt problemfri graviditet, Anonymous poster hash: 49bb1...a85 Som jeg skrev over her, jeg forstår det selvsagt veldig godt, vi er alle menneskelig det var litt av en liste du hadde der gitt, men tenk for en fantastisk have til slutt ønsker deg masse lykke til med innspurten Anonymous poster hash: b550c...0ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Jeg er også ganske lei.. Nå skal det sies at jeg sleit med infertilitet i to år, og gikk gjennom masse behandlinger før jeg endelig ble gravid, og er overlykkelig for å være gravid, MEN: - har ikke sovet ordentlig på mange måneder - er kvalm og brekker meg hver dag fortsatt... Seks måneder på vei nå! - har hatt veldig bekkensmerter og kramper - Har hatt blødninger flere ganger og hver gang vært dritredd for at det var noe i veien - Har ingen energi, jobber redusert og orker hverken å gjøre husarbeid, trene eller treffe venner Så til deg som skulle gjort alt for å være i våre sko, skjønner deg fordi jeg har vært der selv, men samtidig må du forstå at det kan være ganske vondt og vanskelig å være gravid. Selv om noen har oppnådd noe en selv ikke har oppnådd, kan man likevel forstå at de kan ha problemer og vanskeligheter. Håper og tror du blir gravid snart OG at du slipper kvalme og de andre tingene, noen har jo en totalt problemfri graviditet, Anonymous poster hash: 49bb1...a85 Som jeg skrev over her, jeg forstår det selvsagt veldig godt, vi er alle menneskelig det var litt av en liste du hadde der gitt, men tenk for en fantastisk have til slutt ønsker deg masse lykke til med innspurten Anonymous poster hash: b550c...0ad fantastisk gave,hehe Anonymous poster hash: b550c...0ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #16 Skrevet 26. august 2014 Jeg ELSKET å være gravid! <3 Det å kjenne liv i magen er nok den beste følelsen noensinne. Lykke til med resten av graviditeten :/) Anonymous poster hash: f2abf...3f4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #17 Skrevet 26. august 2014 Jeg hater det intenst, fordi jeg er så kvalm og uggen, men på den andre siden elsker jeg å ha den store magen som vokser! Graviditet er bare man må gjennom for å bli mor til ett vidunderlig lite barn... Anonymous poster hash: cb05e...e38
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 Jeg og hater det. Det værste er faktisk at alle rundt deg sier at du må nyte tiden!!! Beklager men jeg nyter ikke søvnløshet,sure oppstøt,konstant tisse,bekken problemer,vann ikroppen, være SVÆR og vondt i ryggen. Og du i tillegg skal løpe rundt etter en 2 åring. Nei vil bare bli ferdig med det sånn at jeg kan NYTE min lille nyfødte baby! Anonymous poster hash: 4c180...c7b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 Vi har to og er veldig fornøyd med det, men jeg skulle gitt mye for å gå gravid igjen:-)) (Vi er ferdige, har ikke plass til en til og jeg synes to er nok:) Men jeg elsket det! Jeg var i veldig fin form, kun småkvalm i 4-6 uker og ltt ryggplager på slutten, ikke noe annet. Heldig, tror jeg, når jeg leser noen av plagene her! Jobbet helt ut begge svangerskapene. (Og jeg jobber i bhg! Men, skjønner de som sliter! Ikke godt med alle plagene. Graviditet er ikke en sykdom, men man kan virkelig bli dårlig og syk av det på ulike måter, uavhengig av hva noen folk sier. Prøv å nyt det, at barnet vokser og at dere snart får en nydelig liten baby å dulle med <3 Anonymous poster hash: 33770...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå