Gå til innhold

Har to kolleger som støtter IS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skremmende! :-/

Anonymous poster hash: 2574b...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TROLL!!!

Anonymous poster hash: 10e53...aa1

Skrevet

Og min kollega tror på julenissen...

Anonymous poster hash: bde34...243

Skrevet

Det har du selvfølgelig ikke. Slike ting er ikke morsomt å trolle med, bare så du er klar over det.

Anonymous poster hash: 7674d...04f
Skrevet

Ikke tull med dette her! Du vet tydeligvis ingenting om saken, og da bør du holde kjeft. 

Anonymous poster hash: a0187...972
Skrevet

Hvorfor skulle det være trolling? Det er faktisk ikke det.

Har to kolleger som tydeligvis gjør det. Det fikk jeg vite idag. Fikk beskjed om at de dreper for å få tilbake det som er deres osv.

Det er ikke trolling! Jeg skrev det her fordi jeg faktisk synes det er skremmende!

Anonymous poster hash: 2574b...82f
Skrevet

Hvorfor sier dere troll? Det finnes jo folk som støtter IS, hvordan tror dere ellers de har fått den oppslutningen de har? Ved at ingen støtter de? Igjen, hvorfor tror dere dette er troll?

Anonymous poster hash: 65399...46f

Skrevet

Da har du to stokk dumme kolleger, i så fall. IS har ingen "tilhengere". De velger ut mennesker de tror de har brukt for, og bruker tvang til å "konvertere" dem til det de kaller religion. Hvem velger vel denne retningen frivillig? Og HVA er det å støtte? Folkemord, salg og voldtekter av kvinner, henrettelser på de mest grusomme måter? IS ble startet "ut av det blå" i Syria, og det av mennesker som kun har et uforklarlig hat over enkelte folkegrupper (les; resten av verden). Hvis du spør IS om hvorfor de velger å terrorisere og utføre hat mot mennesker, har de garantert ikke noe annet svar enn at andre ikke har samme livssyn som dem selv. Kun det! 

Nå i det siste har vi jo også hørt mye om kurdere som forfølges, arresteres, selges og tvinges til å konvertere. HVA har kurderne gjort mot dem? Ingenting! Jeg kjenner at jeg blir så sint av hele situasjonen, og av at IS tar så jævlig mye plass i verden. De mest ufyselige menneskene på jorden, det er helt klart. 

Hva jobber du med, HI? Tipper de aller fleste IS-medlemmene/tilhengerne holder seg for seg selv, annet enn når de skal utføre terror eller vinne frem en sak. Du jobber hvert fall ikke på noen vanlig arbeidsplass, vil jeg tro. JA, det finnes mange fra IS som lever "i skjul" blant befolkninger, men da holder de kjeft om hva de står for, frem til de har gått ut offentlig og erklært seg selv som verdensfiender. 

Anonymous poster hash: a0187...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...