Gå til innhold

Er det mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

At to personer drikker 1,5

liter brus og spiser en skål med popcorn selv når de er på besøk? Besøk i ca 1,5 time.

Anonymous poster hash: 6a1b9...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt grådig besøk nå ja? Ja, jeg synes det er mye

:P

Skrevet

Det kommer vel an på anledninga...?

Er det film, så ser jeg ingenting galt i det. Er det middagsbesøk (trolig ikke pga popcorn), ser jeg heller ingenting i veien med det. Er det et helt vanlig besøk, hvor du serverer dette, synes jeg faktisk det er vanvittig mye. 

Men igjen, noen drikker mye, andre drikker lite. Jeg drikker ekstremt lite, men mannen min drikker ekstremt mye. Og da drikker han selvfølgelig det som blir servert, brus, vann, saft eller kaffe for den saks skyld. Når det kommer til popcorn-mengden, hørtes det mye ut, med mindre det er til film. Da spiser man ofte uten å tenke seg om.

Anonymous poster hash: cf547...9d0
Skrevet

Det skjer hver gang de er her, så nå er det bare isvann og frukt som blir servert fremover! Jeg blir helt paff av og se hvordan de pøser ned brus og tar skålen med chips eller popcorn i fanget og deler seg imellom!

Voksne folk.. Og mens barnet har et støynivå som gjør at vi tar paracet etter de er dratt.. Og vi har tre barn som er aktive, men hyler ikke hele dagen fordet! Utblåsning :P

Skrevet

Dette er vanlig besøk som å stikke innom en tur liksom.

HI

Skrevet

PS. Popcornet var egentlig til barna, men de spiste såvidt så da overtok de to voksne.

Skrevet

Vel, du setter no det fram for at det skal spises, men joda det var litt voldsomt sy yes jeg!

Anonymous poster hash: 2c252...55e

Skrevet

Så søt du er hi, tror ingen har poppa popcorn til meg når jeg har kommet på besøk :P

Men skjønner at du må gjøre endringer i serveringen i forhold til disse gjestene da. Ikke det at popkorn er dyrt eller noe, men veldig spesielt å bøtte nedpå mengder når man bare stikker innom liksom :D

Skrevet

Vel, du setter no det fram for at det skal spises, men joda det var litt voldsomt sy yes jeg!Anonymous poster hash: 2c252...55e

synyes jeg :P

Skrevet

Er man på besøk så er det mye ja. Jeg og mannen spiser og drikker glatt mer enn det en fredagskveld hjemme hos oss selv, men vi har da skamvett når vi er hos andre. :P

Anonymous poster hash: c8d9d...673
Skrevet

Vel, du setter no det fram for at det skal spises, men joda det var litt voldsomt sy yes jeg!Anonymous poster hash: 2c252...55e

synyes jeg :PAnonymous poster hash: 2c252...55e
Åååå herregud, SYNES JEG, hahaha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...