Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Sånn gulvmatte? Helt utmerket. Anonymous poster hash: fe5ec...08d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Ja den med tall på ;-) Anonymous poster hash: 8405e...171
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Den er super! Like fin nå til barn nr 2!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Har hatt min i tre år og er brukt mye av flere barn i ulik alder, både til baby, til lek og til bare sitte på når en leker. Superduper, løp og kjøp Anonymous poster hash: 28e80...410
SmellyCat Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Mye bedre enn den du får kjøpt på babyshop hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Er det ftalater i den, noen som vet...? Anonymous poster hash: 882a2...0b5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Jeg likte ikke den jeg hadde, men det er ti år siden. Anonymous poster hash: dc46c...d61
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Bruker vår til andre barnet nå. 5 år gammel. Like fin, men litt lei av å pusle det sammen hele tiden😅 Anonymous poster hash: 2c08c...091
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Er det ftalater i den, noen som vet...? Anonymous poster hash: 882a2...0b5 Såvidt jeg vet er det ikke det. Anonymous poster hash: dd426...52c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Utrolig irriterende med alle småbitene vår hadde. En vanlig gymmatte til å rulle sammen er mye bedre. Anonymous poster hash: 552a0...707
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Koster den mye og hvor stor er den ferdigpuslet? Har en babymatte nå, men den er så stor, og ikke så enkel å pakke bort ved behov. Anonymous poster hash: 2b235...efb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Lurer på det samme selv, så dytter opp en gang til... Anonymous poster hash: 882a2...0b5
uhhuhher Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Opplevde den som litt hard. Pluss irriterende med alle bitene. Kjøpte en på xxl jeg likte.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Nå begynner jeg å lide under søvnmangel...jeg leste overskriften som pulematte, og kunne ikke på kloden skjønne hvorfor man trengte noe slik Anonymous poster hash: 18816...6a0
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Nå begynner jeg å lide under søvnmangel...jeg leste overskriften som pulematte, og kunne ikke på kloden skjønne hvorfor man trengte noe slik Anonymous poster hash: 18816...6a0 haha, jeg og, men jeg kan ikke engang skylde på ammetåka, da jeg bare er 33 uker... Anonymous poster hash: bd804...eee
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Nå begynner jeg å lide under søvnmangel...jeg leste overskriften som pulematte, og kunne ikke på kloden skjønne hvorfor man trengte noe slik Anonymous poster hash: 18816...6a0 haha, jeg og, men jeg kan ikke engang skylde på ammetåka, da jeg bare er 33 uker... Anonymous poster hash: bd804...eee Det er absolutt noe som heter graviditetståke. Jeg har lidd svært av både det og ammetåke i flere år nå. Anonymous poster hash: 2b235...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå