Gå til innhold

Puslematte fra Nille, er den ok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 8405e...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gulvmatte? Helt utmerket.

 

Anonymous poster hash: fe5ec...08d

Skrevet

Ja den med tall på ;-)

 

Anonymous poster hash: 8405e...171

Skrevet

Den er super! Like fin nå til barn nr 2!

Skrevet

Har hatt min i tre år og er brukt mye av flere barn i ulik alder, både til baby, til lek og til bare sitte på når en leker. Superduper, løp og kjøp :)



Anonymous poster hash: 28e80...410
Skrevet

Mye bedre enn den du får kjøpt på babyshop hvertfall.

  • 1 år senere...
Skrevet

Er det ftalater i den, noen som vet...?

 

Anonymous poster hash: 882a2...0b5

Skrevet

Jeg likte ikke den jeg hadde, men det er ti år siden.

 

Anonymous poster hash: dc46c...d61

Skrevet

Bruker vår til andre barnet nå. 5 år gammel. Like fin, men litt lei av å pusle det sammen hele tiden😅

 

Anonymous poster hash: 2c08c...091

Skrevet

Er det ftalater i den, noen som vet...?

 

Anonymous poster hash: 882a2...0b5

Såvidt jeg vet er det ikke det.

 

Anonymous poster hash: dd426...52c

Skrevet

Utrolig irriterende med alle småbitene vår hadde. En vanlig gymmatte til å rulle sammen er mye bedre.



Anonymous poster hash: 552a0...707
Skrevet

Koster den mye og hvor stor er den ferdigpuslet? Har en babymatte nå, men den er så stor, og ikke så enkel å pakke bort ved behov. 



Anonymous poster hash: 2b235...efb
Skrevet

Lurer på det samme selv, så dytter opp en gang til...

 

Anonymous poster hash: 882a2...0b5

Skrevet

Opplevde den som litt hard. Pluss irriterende med alle bitene. Kjøpte en på xxl jeg likte.

Skrevet

Nå begynner jeg å lide under søvnmangel...jeg leste overskriften som pulematte, og kunne ikke på kloden skjønne hvorfor man trengte noe slik  :eeeh:



Anonymous poster hash: 18816...6a0
Skrevet

Nå begynner jeg å lide under søvnmangel...jeg leste overskriften som pulematte, og kunne ikke på kloden skjønne hvorfor man trengte noe slik  :eeeh:Anonymous poster hash: 18816...6a0

haha, jeg og, men jeg kan ikke engang skylde på ammetåka, da jeg bare er 33 uker...

 

Anonymous poster hash: bd804...eee

Skrevet

 

Nå begynner jeg å lide under søvnmangel...jeg leste overskriften som pulematte, og kunne ikke på kloden skjønne hvorfor man trengte noe slik  :eeeh:Anonymous poster hash: 18816...6a0

haha, jeg og, men jeg kan ikke engang skylde på ammetåka, da jeg bare er 33 uker...

 

Anonymous poster hash: bd804...eee

 

Det er absolutt noe som heter graviditetståke. Jeg har lidd svært av både det og ammetåke i flere år nå.

 

Anonymous poster hash: 2b235...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...