Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Føler meg egentlig litt rådvill. Han blir 4 år om 3 uker og slutta med bleie i oktober i fjor. Det gikk egentlig veldig greit, noe uhell så klart, men ikke mer enn normalt. Men på forsommeren starta problemene, han tissa på seg hver dag, gjerne flere ganger daglig. Så gikk vi ut i ferie og har ikke hatt ett eneste uhell siden, helt til i dag. Slutta med natt bleie for en måned siden og ikke hatt uhell. I går var han veldig bekymra for han kom på at vi glemte tisselaken hos bestemor for 1 uke siden. Men forsikra han om at vi hadde tisselaken hjemme også, og viste han at han hadde det på senga. I dag litt før 8 kom han inn og sa han hadde tissa i senga. Gjorde ikke noe nr ut av det selv om jeg syntes det var rart. Når jeg henta i barnehagen kunne han fortelle at han hadde tissa på seg, spurte om han ikke rakk do, nei han gadd ikke gå på do.Her hjemme har han og tissa på seg i ettermiddag, samme forklaring, han gadd ikke gå på do. Vet en skal trå varsomt ved uhell, men hva gjør jeg hvis dette fortsetter? Kan jeg gi konsekvenser når han sier selv han ikke gidder å gå på do? Og hva er egentlig passende konsekvens for slikt? Anonymous poster hash: 25b47...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå