Gå til innhold

Noen andre med morgengretten mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg går på eggeskall om morningene rundt han. Kan ikke si noe til han uten at han glefser tilbake, uansett hva det er.

Han gidder ikke å si hadet til meg når han drar og avblåser meg helt. For å være ærlig begynner jeg å bli ganske lei av at han oppfører seg slik.

Det er ikke bare om morningen heller, har han slumret på sofaen en time etter jobb er han pottesur i en halvtime-time etterpå..

Vi venter nå barn og jeg er sykemeldt med bekkenløsning og har mye vondt. Når han drar kan han lire av seg "og i dag skal du vel kanskje gjøre noe her hjemme??" Det er liksom ikke nok at jeg rydder stue, tømmer og fyller oppvaskmaskinen, setter på klesvask og bretter klær.. Han regner med at jeg skal vaske gulv, vinduer, re opp seng og ha middag klar..

Fader.. Nå er jeg lei!!

Anonymous poster hash: 82a9c...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare har jeg en morgengretten mann, men han har også en morgengretten kone. Dårlig stemning på morgenen hos oss altså. Men akkurat de kommentarene om at du skal gjøre noe i huset ville jeg tatt opp så han skjønte at det var en grunn til at du er hjemme.

Anonymous poster hash: d5dae...c49

Skrevet

Synes du bør ta deg en alvorlig prat med han om hvordan du opplever dette. For å si det sånn..Morgenene blir ikke nødvendigvis noe lettere når ungen etterhvert blir så stor at den skal ha frokost, søler på klærne, leverposteiskiva klasker i gulvet og melkekoppen velter overende..Mannen må rett og slett suck it up å ta seg sammen!! Jeg var sammen med en fyr al a typen din før (dog før jeg fikk barn) og han var av sorten som kunne kalle meg "jævla kjerring" eller sparke eller slå (ikke så hardt akkurat) hvis jeg prøvde å vekke han eller løftet på dyna. Etterpå kunne han påstå at han hadde gjort alt dette i søvne og at set var min egen feil.

Anonymous poster hash: 1c83c...efa

Skrevet

Heldigvis ikke. Her er ingen spesielt gretne. Jeg kan bli sur om ungene begynner å skape seg, men det er sjelden.

Anonymous poster hash: 40ca2...c59
Skrevet

Jeg har barn fra tidligere, men hun er tydeligvis kun mitt ansvar om morningen. Samt at jeg må "huske bikkja" som han sier. Så han skal ligge å dra seg 15 minutter lengre mens jeg skal kle på, lage frokost, fikse håret hennes og gå ut å tisse med hunden..

HI

Anonymous poster hash: 82a9c...068

Skrevet

Gjør som jeg gjorde med min, når vi var hos jordmor tok jeg opp humøret hans ifht. husarbeid og fikk jordmor til å forklare ham hva bekkenløsning er, at jeg pga bekkenløsningen slett ikke var kåt som en kanin i siste trimester, at han kunne vaske gulvene selv hvis han syntes de var skitne osv. Han hørte rett og slett ikke på meg når jeg forklarte hvor vondt det var å gjøre husarbeid, så når jeg kun gjorde det mest nødvendige ble han sur ja. 

Stakkaren måtte jo løfte en finger etter jobb. Han skjønte hvertfall at han hadde vært urimelig, og at det ikke bare var jeg som "sutret".

Anonymous poster hash: 11741...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...