Gå til innhold

Converse er skadelig for foten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mas! Tror nok de fleste er klar over dette, og tror nok også at de fleste varierer skovalget og lar være å bruke converse-ene hver dag, hele året.

Anonymous poster hash: 1d251...c4b

Skrevet

Det vet da vel alle. Bruker de likvevel jeg. Gidder ikke å gå med kjerringsko hele tiden. 

Anonymous poster hash: c9d7f...9ce
Skrevet

Enig m de to over. Imidlertid langt verre å kjøpe de til små barn, synes jeg - dèt er forkastelig..

Anonymous poster hash: b6e67...6e7

Skrevet

Enig m de to over. Imidlertid langt verre å kjøpe de til små barn, synes jeg - dèt er forkastelig.. Anonymous poster hash: b6e67...6e7

Forkastelig, faktisk :D

Godt du ikke er redd for å bruke store ord.

Min toåring har et par. Det blir kanskje brukt 3-4 ganger i mnd, når vi skal pynte oss litt. Tror neppe han blir evig plattfort av det :P

Tåpelige menneske.

Anonymous poster hash: a08d9...407

Skrevet

Enig m de to over. Imidlertid langt verre å kjøpe de til små barn, synes jeg - dèt er forkastelig.. Anonymous poster hash: b6e67...6e7

Forkastelig, faktisk :D

Godt du ikke er redd for å bruke store ord.

Min toåring har et par. Det blir kanskje brukt 3-4 ganger i mnd, når vi skal pynte oss litt. Tror neppe han blir evig plattfort av det :P

Tåpelige menneske.

Anonymous poster hash: a08d9...407

Tåpelige menneske?! Velkommen i klubben, da. Får ikke håpe din får skader på føttene, det gjør han/hun sikkert ikke siden de brukes så lite, synes derimot synd på ungen som må gå med så ukomfortable sko.

Anonymous poster hash: b6e67...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...