Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 http://www.klikk.no/kvinneguiden/article907993.ece Bedre å bruke sko med demping og bedre såle Anonymous poster hash: 8acff...ff9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Ikke mas! Tror nok de fleste er klar over dette, og tror nok også at de fleste varierer skovalget og lar være å bruke converse-ene hver dag, hele året. Anonymous poster hash: 1d251...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Det vet da vel alle. Bruker de likvevel jeg. Gidder ikke å gå med kjerringsko hele tiden. Anonymous poster hash: c9d7f...9ce
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Enig m de to over. Imidlertid langt verre å kjøpe de til små barn, synes jeg - dèt er forkastelig.. Anonymous poster hash: b6e67...6e7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Enig m de to over. Imidlertid langt verre å kjøpe de til små barn, synes jeg - dèt er forkastelig.. Anonymous poster hash: b6e67...6e7 Forkastelig, faktisk Godt du ikke er redd for å bruke store ord. Min toåring har et par. Det blir kanskje brukt 3-4 ganger i mnd, når vi skal pynte oss litt. Tror neppe han blir evig plattfort av det Tåpelige menneske. Anonymous poster hash: a08d9...407
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Enig m de to over. Imidlertid langt verre å kjøpe de til små barn, synes jeg - dèt er forkastelig.. Anonymous poster hash: b6e67...6e7 Forkastelig, faktisk Godt du ikke er redd for å bruke store ord. Min toåring har et par. Det blir kanskje brukt 3-4 ganger i mnd, når vi skal pynte oss litt. Tror neppe han blir evig plattfort av det Tåpelige menneske. Anonymous poster hash: a08d9...407 Tåpelige menneske?! Velkommen i klubben, da. Får ikke håpe din får skader på føttene, det gjør han/hun sikkert ikke siden de brukes så lite, synes derimot synd på ungen som må gå med så ukomfortable sko. Anonymous poster hash: b6e67...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå