Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Frokost: En skål havregrøt med sukrin og kanel / Mager vaniljekesam med blåbær og litt havregryn / to rugsprø med Philadelphia light og røkt ørret Lunsj: 125 gram kokt laks med brokkoli, 2-3 ss cottage cheese og 1 ts sweet chili saus Mellommåltid: Herbalife måltidsbar (210 kcal) / 1 rugsprø med makrell i tomat / en yoplait og en frukt Middag: en kyllingfilet + masse grønnsaker og salat + litt CC / hjemmelaget chili con carne med karbonadedeig og salat / Fisk og grønnsaker Mellommåltid 2: 1 gulrot og dip (ekstra lett rømme og holidaypose) Kvelds: Omelett med kalkunskinke og tomat, agurk, paprika. Drikker vann og kaffe. Dette utgjør ca 1500 kcal hver dag. Jeg er 168 høy og 85 kg. Trener to ganger i uka, sitter sjelden i ro på jobb, men løper ikke heller Anonymous poster hash: 5406d...6ca
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Ingen som vil plukke slankemenyen min fra hverandre? Da antar jeg at den er grei, da.... Anonymous poster hash: 5406d...6ca
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Hei :-) det ser jo velbalansert og fint ut :-) jeg er imponert over at dere klarer slike "strenge" dietter.. Blir så sur av å være sulten.. :-( for meg fungerer en moderat lavkarbovariant.. Mye grønt, egg, melkeprodukter, nøtter, frø, bær og noe kjøtt/fisk. På denne måten går jeg ned ganske raskt..? 5 kg på 2 uker, helt uten å gå sulten! Men dersom du har sterk selvdisiplin så klarer du det nok! :-) jeg skal ned 10 kg til og regner med at det går treigere fra nå.. Anonymous poster hash: acad1...4b7
Gidder ikke! Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Synes den ser helt grei ut jeg 😊 Er du enda litt sunnere, spiser du grønnsaker til lunsj-laksen!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Takk for tilbakemelding Jeg er ikke sulten på denne menyen, det er jo mye mat! "Gidder ikke!": Nå tror du sikkert at jeg lyver, men jeg pleier altså å ha agurk og paprika til laksen, men glemte å skrive det. Helt sant, kors på halsen! Anonymous poster hash: 5406d...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå