Gå til innhold

Dra alene på ordinær ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen ikke hadde mulighet til å bli med på ultralyd, ville dere da dratt alene eller tatt med noen andre?

Har mest lyst til å dra alene men tenker jo på hvis jeg skulle få dårlige nyheter...

Anonymous poster hash: 736e0...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde spurt mamma og svigermor tror jeg 😊

Anonymous poster hash: 680d6...6c1

Skrevet

Har vært på mange alene. (Får spesial oppfølging)

Mannen var med på 12 uker. Ellers har jeg vært alene. Han er selvstendig og det er vrient å ta fri.

Synes det er helt ok jeg. :D

Anonymous poster hash: 03a37...367

Skrevet

Ville ikke likt å dra alene. Mye nerver som var i spenn hos meg. Jeg ville bedt en annen av min nærmeste (min bestevenninne i mitt tilfelle) om å være med.

Anonymous poster hash: 33beb...e9d
Skrevet

Dro alene med nummer 3 og 4, siden mannen jobbet. Gjorde meg ingenting faktisk. :)

Skrevet

Mannen kunne ikke bli med på oul med nr 2 pga han var i utlandet og vi fikk ikke bytte timen... Jeg hadde med meg svigermor :) Regnet med at alt var bra med tanke på tidligere ultralyder, men man vet jo aldri... Men det ble en fin opplevelse og siden svigermor aldri hadde vært på ul før tok jordmora seg veldig god tid til å vise og forklare :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt med en som kunne støtte i tilfelle dårlige nyheter og som kan dele gleden om alt er bra :)

Skrevet

Jeg ville tatt med meg noen tilfelle dårlige nyheter. Mest sannsynlig er alt greit, men skulle det være noe er det greit å ha med støtte.

Skrevet

Jeg har pleid å dra alene, jeg, og det har ikke gjort meg noen ting. Nå husker jeg faktisk ikke om mannen ble med på OUL med nr 1 (det er over 14 år siden), men jeg vet helt sikkert han IKKE har blitt med på nr 2, 3, og 4. Svigermor bor 1,5 timer flytur unna, og min egen mor bor 14 timer flytur unna, så ingen av dem var aktuelt. Jeg har til og med vært på UL og morkakeprøve alene, men kunne vært greit at han hadde blitt med kun for å kjøre meg hjem da jeg hadde mye smerter etterpå. Men jeg *har* opplevd å få dårlig nyheter på UL, dog ikke OUL, og vet at jeg ville overlevd det en gang til, selv om jeg var alene. Vil heller ha ingen med, hvis mannen ikke kan, da jeg ønsker ikke at andre skal se meg gråte om de skulle oppdaget noe galt.

Skrevet

Hvis mannen ikke hadde mulighet til å bli med på ultralyd, ville dere da dratt alene eller tatt med noen andre?

Har mest lyst til å dra alene men tenker jo på hvis jeg skulle få dårlige nyheter...

Ville endra dato. Ev. tatt en privat UL på forhånd sammen med mannen :)

Anonymous poster hash: 3c2c6...675

Skrevet

Mannen er borte i 3 uker så uaktuelt å utsette timen.

Tror jeg heller mot å dra alene selv om mange her ville tatt med noen. Jeg er ganske privat av meg...Får krysse fingrene for at alt er i skjønneste orden!

Skrevet

Ville dratt alene. Hadde jeg fått dårlige nyheter ville jeg følt det er bedre å være alene.

Skrevet

Du får ikke dårlige nyheter, så lenge det er liv i fosteret. Du blir henvist videre om det er mistanke om noe feil.

Anonymous poster hash: f5790...5b3

Skrevet

Jeg var alene på OUL med nummer fire, mannen var bortreist. Syntes det var litt trist, men ville egentlig ikke ha med noen andre heller. Tenkte på søsteren min, men det gikk ikke det heller. Det var helt greit å gå alene, jeg har jo vært på massevis av andre UL alene andre ganger, men OUL er liksom litt spesielt, da. 

Anonymous poster hash: b810e...112
Skrevet

Du får ikke dårlige nyheter, så lenge det er liv i fosteret. Du blir henvist videre om det er mistanke om noe feil.

Anonymous poster hash: f5790...5b3

Det er fortsatt opplevelsen av dårlige nyheter. Jeg fikk beskjed om at "Det ser ut som en hjertefeil", og henvisning til spesialist. Det var absolutt ikke en hyggelig opplevelse. Men nå er barnet helt frisk, så jordmoren hadde heldigvis ikke rett.

Anonymous poster hash: 6b22e...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...