Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Og... Er obs sitt bedre enn pierre r? Anonymous poster hash: 63e7e...45a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Ja hjemmestrikket er bra til å ha utenpå ullundertøy. Jeg bruker mye tom og trine fra sparkjøp. De koster 150 pr del. Eller safa ullongs til 80kr. Pierre robert er ok, men rare i str. Måtte gå ned en til to str Anonymous poster hash: 72390...412
Gustav Klitt Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Jeg synes Pierre Robert er supert. Og denne uken er det 40% på PR hos Coop OBS Hypermarked
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er bra <3 Anonymous poster hash: 24d5d...8a2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er bra <3 Anonymous poster hash: 24d5d...8a2 Nøstebarn er oppskrytt, overpriset og slett ikke verdt prisen! Pierre Robert er helt greit, bra kvalitet til grei pris. Devold er supert, og vel verdt de litt mange kronene. Anonymous poster hash: 8c4ac...b5c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er bra <3 Anonymous poster hash: 24d5d...8a2 Nøstebarn er oppskrytt, overpriset og slett ikke verdt prisen! Pierre Robert er helt greit, bra kvalitet til grei pris. Devold er supert, og vel verdt de litt mange kronene. Anonymous poster hash: 8c4ac...b5c Nøstebarn er overhodet ikke oppskrytt (dog dyrt, ja..) - problemet er at det må vaskes så varsomt siden det er ubehandlet/ikke tilsatt noen kjemikalier. Dermed er det ikke akkurat bhg-vennlig tøy.. Jeg er (i tillegg til Nøstebarn..) veldig glad i Joha - det er å oppspore på salg;) Reflex er også bra og ofte billig. Selv har jeg dårlig erfaring med Tom&Trine, det jeg hadde ble så utrolig stygt etter vask, kjøpte det aldri igjen. Anonymous poster hash: 15051...249
Gullunger Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Veldig fornøyd med Nøstebarn og Devold. Nå kjøpte jeg også Stormberg men har ikke prøvd enda...
Musemorbr / Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er fint til baby, men dyrt. Janus pleier vi å kjøpe på salg hvert år. I år trenger vi kun bukser, så da blir det sikkert Pierre Robert. Janus kommer vel kun i sett, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Har aldri opplevd at tom og trine blir stygge etter vask. Bruker de som regel i 2 sesonger i tillegg. Har ikke merket noe forskjell i kvaliteten på de og annen ull. Anonymous poster hash: 72390...412
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Jeg liker Janus settene som er på medlemskupp på Coop. Pierre Robert har vi prøvd en gang, men 2-åringen syntes longsen var stram rundt magen. Ellers virket den grei. Har også brukt litt Tom og trine, det er helt greit, men det hvite får fort flekker, og det holder seg ikke like bra som Janus. Anonymous poster hash: b61f9...ad4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Janus og Pierre Robert er supert. Mine barn begynner å klø om de bruker joha . Devold puster dårligere så de blir klamme. . Anonymous poster hash: 89f3f...2a3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Pierre Robert stram rundt magen ? Da må dugg opp en størrelse Anonymous poster hash: 89f3f...2a3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Pierre Robert stram rundt magen ? Da må dugg opp en størrelse Anonymous poster hash: 89f3f...2a3 Nja den var mer enn lang nok i alle fall, str 3 år til en 2-åring som er gjennomsnittlig lang og litt under gjennomsnittet på vekt... Mulig det var feilproduksjon eller noe? Anonymous poster hash: b61f9...ad4
soleia Skrevet 26. august 2014 #16 Skrevet 26. august 2014 Brukar litt av kvart, gjerne noko vi finn på salg. Likar godt Janus, pierre robert, reflex og Joha. Har og spandert nokon nøstebarn ullbukser og ull/silke overdelar. Vart positivt overraska over ribbeullbuksa av merket "leketøy" som eg kjøpte på Obs for to år sidan (har sett dei der seinare og) Den har vore av god kvalitet, og kosta vel 179,- -under halvparten av det nøstebarn kostar. Har og kjøpt ullribb bukser frå Safa, men synes ikkje den er like elastisk og god som nb og "leketøy" si.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #17 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er bra <3 Anonymous poster hash: 24d5d...8a2 Nøstebarn er oppskrytt, overpriset og slett ikke verdt prisen! Pierre Robert er helt greit, bra kvalitet til grei pris. Devold er supert, og vel verdt de litt mange kronene. det er ikke jeg heller enig i. Er kjempefornøyd med nøstebarn. Spesielt til babyen. Vi har brukt ull/Silke buksen i seks mnd nå, da er det absolutt ikke dyrt. Hadde myyye pr i fjor til de to eldste. Greit det, men de fleste longsene gikk hull på kneet fort. Jeg er glad i name IT sitt, og safa til de minste. Anonymous poster hash: 8c4ac...b5c Anonymous poster hash: 2bc73...a5f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #18 Skrevet 26. august 2014 Joha, Janus og Hust and Claire har jeg gode erfaringer med! Anonymous poster hash: 92f6e...ffa
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #19 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er bra <3Anonymous poster hash: 24d5d...8a2 Nøstebarn er oppskrytt, overpriset og slett ikke verdt prisen! Pierre Robert er helt greit, bra kvalitet til grei pris. Devold er supert, og vel verdt de litt mange kronene.Anonymous poster hash: 8c4ac...b5c Nøstebarn er overhodet ikke oppskrytt (dog dyrt, ja..) - problemet er at det må vaskes så varsomt siden det er ubehandlet/ikke tilsatt noen kjemikalier. Dermed er det ikke akkurat bhg-vennlig tøy.. Jeg er (i tillegg til Nøstebarn..) veldig glad i Joha - det er å oppspore på salg;) Reflex er også bra og ofte billig. Selv har jeg dårlig erfaring med Tom&Trine, det jeg hadde ble så utrolig stygt etter vask, kjøpte det aldri igjen. Anonymous poster hash: 15051...249 Utenfor tema, men kan jeg ikke vaske nøstebarn på vanlig 30' ullprogram med milo??? Anonymous poster hash: 493a7...69d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #20 Skrevet 26. august 2014 Nøstebarn er bra <3Anonymous poster hash: 24d5d...8a2 Nøstebarn er oppskrytt, overpriset og slett ikke verdt prisen! Pierre Robert er helt greit, bra kvalitet til grei pris. Devold er supert, og vel verdt de litt mange kronene.Anonymous poster hash: 8c4ac...b5c Nøstebarn er overhodet ikke oppskrytt (dog dyrt, ja..) - problemet er at det må vaskes så varsomt siden det er ubehandlet/ikke tilsatt noen kjemikalier. Dermed er det ikke akkurat bhg-vennlig tøy.. Jeg er (i tillegg til Nøstebarn..) veldig glad i Joha - det er å oppspore på salg;) Reflex er også bra og ofte billig. Selv har jeg dårlig erfaring med Tom&Trine, det jeg hadde ble så utrolig stygt etter vask, kjøpte det aldri igjen. Anonymous poster hash: 15051...249 Utenfor tema, men kan jeg ikke vaske nøstebarn på vanlig 30' ullprogram med milo??? Anonymous poster hash: 493a7...69d Det kan ødelegge ullfibrene i tøyet siden det ikke er kjemisk behandlet. Anonymous poster hash: 2bc73...a5f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #21 Skrevet 26. august 2014 Vi bruker kun Devold Active pga sensitiv hud. Er veldig fornøyd. Ikke billig da, men finner de på tilbud iblant (gjerne på enkelte nettbutikker). Anonymous poster hash: 1bb6e...596
kråkemamma Skrevet 26. august 2014 #22 Skrevet 26. august 2014 Bruker mye Janus og Devold. Handler på salg og fabrikkutsalg. Kjøper andre merker på salg når jeg kommer over. Fornøyd med et merke fra et apotek også. Husker ikke om det var Vitus eller Apotek 1. Pierre Robert syns jeg ble fort slitt. Tom og trine, reflex og nordheim er også bra.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #24 Skrevet 26. august 2014 Refleks detter av gutta, for slakke i livet. . :/ liker Pierre Robert og janus. Anonymous poster hash: 89f3f...2a3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #25 Skrevet 27. august 2014 Nøstebarn er bra <3Anonymous poster hash: 24d5d...8a2 Nøstebarn er oppskrytt, overpriset og slett ikke verdt prisen! Pierre Robert er helt greit, bra kvalitet til grei pris. Devold er supert, og vel verdt de litt mange kronene.Anonymous poster hash: 8c4ac...b5c Nøstebarn er overhodet ikke oppskrytt (dog dyrt, ja..) - problemet er at det må vaskes så varsomt siden det er ubehandlet/ikke tilsatt noen kjemikalier. Dermed er det ikke akkurat bhg-vennlig tøy.. Jeg er (i tillegg til Nøstebarn..) veldig glad i Joha - det er å oppspore på salg;) Reflex er også bra og ofte billig. Selv har jeg dårlig erfaring med Tom&Trine, det jeg hadde ble så utrolig stygt etter vask, kjøpte det aldri igjen. Anonymous poster hash: 15051...249 Utenfor tema, men kan jeg ikke vaske nøstebarn på vanlig 30' ullprogram med milo??? Anonymous poster hash: 493a7...69d Jeg bruker ikke Milo men Nøstebarns eget ullvaskmiddel (bruker for øvrig kun det til ull, virker mye bedre enn milo). Vasker i maskin selv om man ikke skal gjøre det men kun på ullvask 30 grader og reduserer anntal omdreininger til 4 eller 600. Anonymous poster hash: 15051...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå