Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale noen gode goretex joggesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og vil ha noen joggesko som tåler litt vann og regn. De må helst være litt lette siden devil bli brukt mye hver dag.

Er det noen som har noen gode tips, gjerne med link

Anonymous poster hash: 84227...751
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger, jeg leter også etter dette.

Ønsket helst at de er litt opp på ankelen, ikke like lave som vanlige joggesko. Har hatt (og vært fornøyd med) Superfit tidligere, men kan ikke finne det nå i noen butikk? Gjerne med link, evt hvilken butikk jeg kan finne i fysisk. Takk 😊

Anonymous poster hash: 87dad...0b2

Skrevet

Veldig fornøyd med Viking Anaconda.

Mitt tredje par nå.

Anonymous poster hash: 7346b...47e

Skrevet

Jeg følger, jeg leter også etter dette.

Ønsket helst at de er litt opp på ankelen, ikke like lave som vanlige joggesko. Har hatt (og vært fornøyd med) Superfit tidligere, men kan ikke finne det nå i noen butikk? Gjerne med link, evt hvilken butikk jeg kan finne i fysisk. Takk 😊

Beklager, ser nå at du leter etter til deg selv, og jeg leter etter til sønnen min. Jeg skal lage en egen tråd 😊

Skrevet

Noen flere med tips?

Skrevet

Ingen skomerker slår viking er min erfaring. Har prøvd det meste av både billige og dyrere merker, men absolutt ingenting slår viking. Veldig gode sko, ser faktisk nesten ubrukte ut etter en sesong selv om det er en meget aktiv gutt som har brukt de :) 

De kostet rundt 699 kr, men absolutt verdt det :)

Skrevet

Ingen skomerker slår viking er min erfaring. Har prøvd det meste av både billige og dyrere merker, men absolutt ingenting slår viking. Veldig gode sko, ser faktisk nesten ubrukte ut etter en sesong selv om det er en meget aktiv gutt som har brukt de :)

Tenker du på barnesko? for jeg skal ha sko til meg selv

Skrevet

Har noen veldig gode fra reebook

Anonymous poster hash: 8756f...4b5

Skrevet

Har noen veldig gode fra reebook

Anonymous poster hash: 8756f...4b5

Bilde eller link?

Skrevet

Tenkte først og fremst på barnesko, helt til jeg leste hovedinnlegget en gang til ;) Men når det er sagt så har jeg også selv hatt flere par med viking sko til jobb ( Har jobbet på sykehjem og nå i butikk, så det blir MYE tråkking ) å jeg syns også at viking er overlegne til oss voksne :) Jeg spurte om dette på en skobutikk om hva som egentlig var forskjellen og hva som egentlig er de beste skoene og jeg fikk beskjed om at viking nok var det best pga av de hadde de desidert beste sålene :)

Skrevet

Tenkte først og fremst på barnesko, helt til jeg leste hovedinnlegget en gang til ;) Men når det er sagt så har jeg også selv hatt flere par med viking sko til jobb ( Har jobbet på sykehjem og nå i butikk, så det blir MYE tråkking ) å jeg syns også at viking er overlegne til oss voksne :) Jeg spurte om dette på en skobutikk om hva som egentlig var forskjellen og hva som egentlig er de beste skoene og jeg fikk beskjed om at viking nok var det best pga av de hadde de desidert beste sålene :)

Takk for svar :)

Jeg har hatt viking vintersko,og de er utrolig gode. Så jeg kommer nok til å sjekke vikingskoene som anonym #3 anbefalte :)

Skrevet

Kommer an på foten. Jeg har smal fot og liker Alfa Dyna.

Anonymous poster hash: 4997c...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...