Gå til innhold

Kløe i underlivet - ubalanse - råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt av-og-på kløe i underlivet etter nylig oppfrisket sexliv (hehe). Nettopp fått satt inn hormonspiral og da sjekket gynekologen og fant ingenting annet enn at det manglet litt av de gode bakteriene.

Hun ga meg kapsler som skulle rydde opp i dette som jeg skulle ta en gang i uka. 

Jeg skal ut på reise neste uke og skulle gjerne ha ordnet opp til da. Noen som har noen råd?

Jeg tenkte jeg skulle ta kapslene annenhver dag fram til reisen for å se om det blir bedre. Hva annet kan jeg gjøre? Det kløøøøøøøør...eller det er irritert så jeg kjenner det hele tiden. Sårt er det også. Har smurt på litt canestenkrem sånn tilfelle.

Anonymous poster hash: ca383...3a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg tar vivag kapsler fra apoteket i skrivende stund.. De tas hver dag, morgen og kveld. Merket bedring etter 2 dager :-) Jeg klødde litt og syntes det luktet litt stramt, men viste negativt på alle tester. Men kanskje dumt å blande med annen type kapsler da..?

Anonymous poster hash: b2a0b...bac

Skrevet

Det er melkesyrebakterier som jeg har fått. Så da satser jeg på å ta en helukes kur i stedet for en 12 ukers kur som hun ville. Det er jo bare naturlige bakterier så det kan jo ikke skade. Og når jeg var hos legen så var det ikke så ille. Det ble verre denne helgen. 

Skrevet

Det er melkesyrebakterier som jeg har fått. Så da satser jeg på å ta en helukes kur i stedet for en 12 ukers kur som hun ville. Det er jo bare naturlige bakterier så det kan jo ikke skade. Og når jeg var hos legen så var det ikke så ille. Det ble verre denne helgen.

Ja kanskje prøve det først hvertfall? Å heller gå tilbake til den andre kuren etter ferien? ;-)

Skrevet

HI

Jepp

Skrevet

Jeg prøvde kapselene og de funket når jeg gikk på de, men det kom tilbake kort tid etterpå. Og underlivet var knusk tørt mens jeg gikk på de. Jeg tålte ikke prevensjonen jeg gikk på dessverre.

Anonymous poster hash: 73827...d50

Skrevet

Jeg prøvde kapselene og de funket når jeg gikk på de, men det kom tilbake kort tid etterpå. Og underlivet var knusk tørt mens jeg gikk på de. Jeg tålte ikke prevensjonen jeg gikk på dessverre.

Kan jeg spørre hvilken prevansjon det var? Det lurer kanskje HI på også.. ;-)

Skrevet

Microgynon p-piller. Tåler tydeligvis ingen prevensjon med hormoner. Nå har jeg prøvd alt unntatt spiral. Og kjenner at jeg kvier meg for å prøve den.

Skrevet

Microgynon p-piller. Tåler tydeligvis ingen prevensjon med hormoner. Nå har jeg prøvd alt unntatt spiral. Og kjenner at jeg kvier meg for å prøve den.

Okei, takk for svar.

Jeg har vært slik siden hormonspiralen ble satt inn :-p Så lurer faktisk på om det kan være den...

Skrevet

Kutt ut alt av såpe og bare skyll med lunket vann. Virket fint her!

Anonymous poster hash: 91e9f...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...