Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #26 Skrevet 26. august 2014 Hunder er helt klart de beste dyrene. Katter er noen fæle skadedyr. Gudskjelov slipper vi det problemet her hos oss, kattene holder seg klokelig unna. Den ene katten som ikke gjorde det ble spist opp av to av grønlandshundene våre. Så katteeiere i nabolaget her passer godt på kattene sine. Anonymous poster hash: 636be...80b Wow. Ikke bare er du ondskapsfull, du er mindre intelligent også! Katter? Skadedyr? Haha, huff, gå tilbake til skolebenken du, lille venn. Bra det ikke var min katt som ble tatt av bikkjene dine forresten. Anonymous poster hash: e6397...d20
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #27 Skrevet 26. august 2014 Hunder er helt klart de beste dyrene. Katter er noen fæle skadedyr. Gudskjelov slipper vi det problemet her hos oss, kattene holder seg klokelig unna. Den ene katten som ikke gjorde det ble spist opp av to av grønlandshundene våre. Så katteeiere i nabolaget her passer godt på kattene sine. Anonymous poster hash: 636be...80b Wow. Ikke bare er du ondskapsfull, du er mindre intelligent også! Katter? Skadedyr? Haha, huff, gå tilbake til skolebenken du, lille venn. Bra det ikke var min katt som ble tatt av bikkjene dine forresten. Anonymous poster hash: e6397...d20 Skadedyr ja! De bæsjer på andres sin TOMT! Jævla kattedritt. PS, ikke anonym som du siterte til. Anonymous poster hash: 50e8e...99b
Gjest gry1986 Skrevet 26. august 2014 #28 Skrevet 26. august 2014 Heilt enig!!! Elske hunder. Hunden me hadde va bare så kul! Han trodde seriøst han va et menneske..... hihi. Ingenting e bedre enn å komme hjem etter ein lang dag på jobb å bli møtt i dørå av en så e så gla for å se deg. han spredde glede te andre og.... f.eks. møtte opp med hunden for å se barnetog på 17 mai og hunden iført slips og snipp. populært blant barna. Og folk eg ikkje viste kem va hilste på mg for de kjente jo hunden min.... sprøtt men koselig.
klishe89 Skrevet 26. august 2014 #29 Skrevet 26. august 2014 Jeg virkelig ELSKER hunden min <3 han gjør livet mitt langt bedre og lettere! Liker de fleste andre dyr også, men katter er så sære. De lukter og røyter. Liker innekatter :-P
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #30 Skrevet 26. august 2014 Virkelig? Nå har jeg passet en hund i en uke og kan på ingen måte si meg enig i utsagnet ditt. Hunden er utrolig glad for å se meg når jeg kommer hjem og det er selvfølgelig koselig, men det kan også bli litt slitsomt. Den dilter etter meg stort sett hele tiden, igjen koselig, men også litt irriterende. Dette er en korthåret hund, men den lukter fremdeles- ikke særlig godt. Da vi var på tur i regnværet luktet den værre enn "ikke særlig godt". Den elsker å lukte på andre hunders tiss og bæsj og ruller seg gjerne i avføring. Ja, hunder er utrolig sjarmerende dyr altså Anonymous poster hash: fa1b8...d61
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #31 Skrevet 26. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #32 Skrevet 26. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Smartere? Hvordan? Det at de bæsjer på andres sitt eiendom. Ja smart, veldig! Anonymous poster hash: 50e8e...99b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #33 Skrevet 26. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Smartere? Hvordan? Det at de bæsjer på andres sitt eiendom. Ja smart, veldig! Anonymous poster hash: 50e8e...99b Tror du bikkja hadde brydd seg om eiendomsgrenser om den gikk fritt ute slik som katten?? Bikkja hadde driti overalt, og ikke engang gravd over dritten sin. Anonymous poster hash: 68fdd...745
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #34 Skrevet 26. august 2014 Har både hund og katt. Fordeler og ulemper med begge. Men man blir jo så glad i disse dyrene da... Anonymous poster hash: 9253d...db3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #35 Skrevet 26. august 2014 Hunder er helt klart de beste dyrene. Katter er noen fæle skadedyr. Gudskjelov slipper vi det problemet her hos oss, kattene holder seg klokelig unna. Den ene katten som ikke gjorde det ble spist opp av to av grønlandshundene våre. Så katteeiere i nabolaget her passer godt på kattene sine. Anonymous poster hash: 636be...80b Wow. Ikke bare er du ondskapsfull, du er mindre intelligent også! Katter? Skadedyr? Haha, huff, gå tilbake til skolebenken du, lille venn. Bra det ikke var min katt som ble tatt av bikkjene dine forresten. Anonymous poster hash: e6397...d20 Skadedyr ja! De bæsjer på andres sin TOMT! Jævla kattedritt. PS, ikke anonym som du siterte til. Anonymous poster hash: 50e8e...99b Katter er ikke skadedyr, tvert imot tar de livet av skadedyr. Tilbake til skolebenken med deg! Forøvrig graver de ned avføring og er glupe nok til å vaske seg, i motsetning til ekle, drittetende bikkjer som stinker. Anonymous poster hash: e6397...d20
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #36 Skrevet 26. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Smartere? Hvordan? Det at de bæsjer på andres sitt eiendom. Ja smart, veldig! Anonymous poster hash: 50e8e...99b Av de 8 kattene som bor i nabolaget har vi hatt problemer med 0 av dem. Aldri bæsjet i Hagen. En liten jappehund som bor lengre oppe derimot var gjevnlig på besøk og dreit inntil jeg tilslutt ble så lei at jeg pælma grus etter den og brølte. Samme bikkje beit naboens unge. Trenger vel ikke å si at jeg foretrekker katt. Anonymous poster hash: ff125...53a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #37 Skrevet 26. august 2014 Har hunder, katter, hester, høner og sauer. Trivelige alle sammen . Rangerer dem ikke men setter pris på de ulike kvalitetene ved hver av dem. Kaaaaanskje sauehunden har en ekstra liten stjerne, men bare fordi den er så utrolig nyttig og hjelpsom og kontaktsøkende. Anonymous poster hash: 7982f...55e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #38 Skrevet 26. august 2014 Har to hunder i hus, er glad i dem selvsagt, de er søte og morsomme, men jeg har ikke tid. Har bedt venner om å ringe Mattilsynet for å gi bekymringsmelding. Etter at vi fikk baby ble det enda verre for hundene, jeg er ikke trygg på dem.Skal sies at ikke hundene er mine, og de var her bare halve tida før. Haha, skilsmisse hunder. Nå er de fast hos oss. Huff... Hjertet mitt.Anonymous poster hash: 4a218...8e8 Så prøv å omplasser de da. Herregud, LITT innsats kan du jo gjøre selv. Anonymous poster hash: 28834...e4c Det er ikke MINE hunder. De som eier hundene vil ikke gi dem vekk. Jeg skulle derimot gjerne gitt dem bort jeg, men siden jeg ikke eier dem kan jeg ikke det. Anonymous poster hash: 4a218...8e8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #39 Skrevet 26. august 2014 .....enn en pose fleskesvor! Anonymous poster hash: fd215...9d1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #40 Skrevet 27. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Smartere? Hvordan? Det at de bæsjer på andres sitt eiendom. Ja smart, veldig!Anonymous poster hash: 50e8e...99b Tror du bikkja hadde brydd seg om eiendomsgrenser om den gikk fritt ute slik som katten?? Bikkja hadde driti overalt, og ikke engang gravd over dritten sin. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Er du dum? Bikkja mi hadde aldri bæsjet eller tisset på andres sin eiendom. Katter er bare dumme nek, som graver ned dritten sin, ja smarte som faen! Anonymous poster hash: 50e8e...99b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #41 Skrevet 27. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Smartere? Hvordan? Det at de bæsjer på andres sitt eiendom. Ja smart, veldig!Anonymous poster hash: 50e8e...99b Tror du bikkja hadde brydd seg om eiendomsgrenser om den gikk fritt ute slik som katten?? Bikkja hadde driti overalt, og ikke engang gravd over dritten sin. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Er du dum? Bikkja mi hadde aldri bæsjet eller tisset på andres sin eiendom. Katter er bare dumme nek, som graver ned dritten sin, ja smarte som faen! Anonymous poster hash: 50e8e...99b lol... Ja, for det er aldri masse bikkjedrit overalt etter vinteren, mener jeg. Bikkjene holder seg til toalettet, liksom Anonymous poster hash: e6397...d20
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #42 Skrevet 27. august 2014 Hunder er noen masete, siklende, stinkende dyr. Jeg foretrekker kattens selvstendige, elegante og harmoniske vesen. De er smartere enn hunder også. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Smartere? Hvordan? Det at de bæsjer på andres sitt eiendom. Ja smart, veldig!Anonymous poster hash: 50e8e...99b Tror du bikkja hadde brydd seg om eiendomsgrenser om den gikk fritt ute slik som katten?? Bikkja hadde driti overalt, og ikke engang gravd over dritten sin. Anonymous poster hash: 68fdd...745 Er du dum? Bikkja mi hadde aldri bæsjet eller tisset på andres sin eiendom. Katter er bare dumme nek, som graver ned dritten sin, ja smarte som faen! Anonymous poster hash: 50e8e...99b Ja, og du er nok en skikkelig luring du og;) Anonymous poster hash: 68fdd...745
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #43 Skrevet 27. august 2014 Dyr sprer glede for eierne sine (og forhåpentlig vis for andre). For meg er det hund som gjelder. Hadde katteeierne oppdratt kattene sine litt bedre, så hadde det kanskje vært annerledes. Selvsagt er det ukloke hundeeiere som ikke oppdrar hundene sine. Anonymous poster hash: 2a450...c22
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #44 Skrevet 27. august 2014 Katter vet å rydde opp etter seg.... Hunden er isåfall det dumme neket som lar dritten ligge. Og mange hundeeiere er tydeligvis like dumme om man skal gå etter antall hundebæsjer i grøfter og på veier ... Anonymous poster hash: 8367f...e6a
Mamalarma Skrevet 27. august 2014 #46 Skrevet 27. august 2014 Jeg liker faktisk best hybelkaninene. Ikke krever de mat, rent vann, tur eller kos. De kommer plutselig susende fram fra for eksempel under sofen eller hyllene. Da er det bare å hente støvsugeren og så er man kvitt de en stund, uten at man blir tiltalt for drap på dyr og at man er et onskapsfullt vesen som bare tenker på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #47 Skrevet 27. august 2014 For en tåpelig diskusjon mellom hunde og katte eierne her. Jeg skrev lenger opp at jeg elsker hunden vår, det er vår lille skatt som betyr utrolig mye for oss og gir mye glede i hverdagen og når man trenger den som mest! Men Gu kor barnslige dere er når dere begynner å hakke løs om at hunder/kater er stokk dum fordi.....bla bla bla bla! Ser dere ikke det selv hvor tåpelig det er å holde på sånn!? Noen liker hi der mens andre liker katter, ferdig snakka! Anonymous poster hash: 0d716...9b9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #48 Skrevet 27. august 2014 For en tåpelig diskusjon mellom hunde og katte eierne her. Jeg skrev lenger opp at jeg elsker hunden vår, det er vår lille skatt som betyr utrolig mye for oss og gir mye glede i hverdagen og når man trenger den som mest! Men Gu kor barnslige dere er når dere begynner å hakke løs om at hunder/kater er stokk dum fordi.....bla bla bla bla! Ser dere ikke det selv hvor tåpelig det er å holde på sånn!? Noen liker hi der mens andre liker katter, ferdig snakka!Anonymous poster hash: 0d716...9b9 Og vips litt skiverfeil her, men det får gå Anonymous poster hash: 0d716...9b9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #49 Skrevet 27. august 2014 ...hesten. Store flotte dyr som kan brukes til så mangt. De ønsker å samarbeide, har stor personlighet og bryr seg ikke om hva slags 'skall' du har, men om hvordan din personlighet og sjel er. De kommer i alle størrelser og har et enormt brukspotensiale. Anonymous poster hash: d333e...b5a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #50 Skrevet 27. august 2014 Uenig. Foretrekker katter. De er faktisk renslige og selvstendige. Anonymous poster hash: a6282...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå