Gjest Julia1984 Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Vi har 3 barn....Han har lyst på enda et. Han er enebarn og synes det har vært et stort savn hele livet. Han vil ha en stor søskenflokk! Noen med 4 barn som har lyst å dele sine erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Har 4 barn - vi koser oss med alle sammen, alltid liv i leiren her Anonymous poster hash: 9236d...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå