Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Har dere puslespillmatte eller lignende som de leker på? Eller er den ikke no vits? Vesla er 6 mnd, krabber sikkert om ikke så lenge så vet ikke om jeg skal kjøpe en sånn eller ikke Anonymous poster hash: 82e2a...63d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg brukte matte masse fra han ble født til han begynte å krabbe . Etter at han hadde lært det var jo vitsen borte, han var `all over the place` allikevel. Anonymous poster hash: b357d...bbf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Ho har bare liggi under babygymmen her, men drn er ikke no kul lengre (ho ligger jo bare oå magen uansett). Og siden ho sikkert krabber om en mnd så var jeg usikker på om den kom til å bli brukt.. Hi Anonymous poster hash: 82e2a...63d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Ho har bare liggi under babygymmen her, men drn er ikke no kul lengre (ho ligger jo bare oå magen uansett). Og siden ho sikkert krabber om en mnd så var jeg usikker på om den kom til å bli brukt.. Hi Anonymous poster hash: 82e2a...63d Hvis hun bare ligger på magen kan det jo ta en god stund før hun krabber. Har hun begynt å åle fremover? Anonymous poster hash: b357d...bbf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Ho har bare liggi under babygymmen her, men drn er ikke no kul lengre (ho ligger jo bare oå magen uansett). Og siden ho sikkert krabber om en mnd så var jeg usikker på om den kom til å bli brukt.. Hi Anonymous poster hash: 82e2a...63d Hvis hun bare ligger på magen kan det jo ta en god stund før hun krabber. Har hun begynt å åle fremover? Anonymous poster hash: b357d...bbf Nei bare rundt i ring. Men drar beina opp under seg Anonymous poster hash: 82e2a...63d
Edelweis Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Det er lite vits i en slik når de krabber. Hun vil jo sikkert krabbe om en mnd eller to.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Sånn puslespillmatte må du være obs på, mine pirket ut tall/ bokstaver og gnagde av biter! Anonymous poster hash: 6ea00...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå