Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hvor lenge renset dere de? Og når byttet dere til andre øredobber? Tok mine første hull 4 august, og har renset to ganger daglig til nå.. Har ikke hatt noen plager Anonymous poster hash: d764a...018
Frk B. Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg tok det for 10-12 år siden, å da renset jeg to ganger om dagen, også snurret jeg på dem iløpet av dagen. Jeg byttet ikke før nærmere et halvt år, da de var grod. Men jeg brukte øredob konstant i ca 2 år før jeg ''sluttet''. Nå bruker jeg det kanskje 1-2 ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Man skal vel ikke bytte før det har gått 6 uker. Det nye nå er også at man IKKE skal snurre på øredobbene, da tar det lenger tid før de gror. Anonymous poster hash: b8433...679
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Hva renser du med HI? Vesla tok hull for 3 mnd. siden. Vi "glemte" å rense så ofte vi skulle. Renset vel 3-4 ganger. Gikk helt fint. Byttet etter 5-6 uker. Ikke hatt noe problem. Anonymous poster hash: 479d4...795
Honningmelon Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Det nye nå er at man skal la hullene være så fremt det ikke verker. Da min jente tok hull i ørene for to mnd siden lot jeg være å rense, kun om jeg så litt verk, og har nesten ikke snurret på de. Har grodd fort og fint.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Jeg renser med pyrisept Snurrer på dem også. Fikk beskjed om å gjøre det der jeg tok hullene Anonymous poster hash: d764a...018
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: d764a...018
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Nå er det så lenge siden at jeg gjør ingenting. Kan gå år mellom hver gang jeg bruker øredobber og det gror ikke igjen. Tror det er hud på innsiden på en måte. Tok dem da jeg var 11. Jeg husker ikk hva som skjedde, men jeg stoppet å bruke øredobber og hullene grodde igjen. Men da jeg ble 18 eller noe stakk jeg hull igjen selv og har hatt dem siden. Anonymous poster hash: 45ea6...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå