Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Jeg har så liten fantasti, og trenger noen gode ideer hva deres tips er på ebay. Hittil har jeg bare kjøpt et par deksler til mobilen min, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter. Det må jo være noe som koster under 200 kr. Hva er du mest, og minst fornøyd med? Anonymous poster hash: 8396c...e03
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Lader til Mac koster på ebay ca 120 kr i Norge ca 900 Lader til iPhone koster fra 5$ Designer ting, fikk ett par pent brukte/ brukt inne 1 gang marc jacobs ballerina sko til 100 kr gratis frakt. Har også bestillt objekt til camera men det har ikke kommet enda, bestilte det i går Anonymous poster hash: 3ab8d...688
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Senest i går så kjøpte jeg sånn wallsticker med Minnie Mus på til minstejenta. Har kjøpt testpinner til fertilitetsmonitor, små batteridrevne gadgets du ikke får tak i i norge, klistremerker til Nintendo Wii, kontroller og lignende, ellers har jeg handlet en del Hello Kitty til største jenta vår. Kjøper helst uten porto, og aldri dyre ting, siden jeg aldri er sikker på om folk lurer deg.. sjekker selvsagt feedbacken til selger Anonymous poster hash: 0a3ec...855
Fashionista Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Jeg har kjøpt laundry bags til reiser, altså klesposer til skittentøy. Synes den jeg kjøpte var både praktisk og fin!😉
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Bryllupssaker Alt fra papirsugerør til sexy undertøy til bryllupsnatta Anonymous poster hash: a7763...338
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Don't get me started! Aaaalt for mye. Får dessverre helt sinnsykt med inspirasjon fra div ebay-grupper på facebook. Men tja, det siste jeg har kjøpt: trykknapper, stoff og tilbehør til sy-prosjekter, drikkeflasker til ungdommene, elastisk bæresjal, pysjer, mammatruser-og bh'er, neglefiler+lakk, økologisk olivensåpe, stelleveske, våtposer til tøy og evt bleier, kjole til meg, t-skjorte med trykk til mann og barn (morsomme trykk), vaskekluter, noe bakeutstyr bla sprøytetipper og donut-utskjærer, regndress til hund, matbokser, klorevotter og mobildeksel :-D Er litt selektiv på hva og hvor jeg bestiller fra, prøver å unngå for mye kopier og produkter full av parfyme, fargestoffer, parabener osv. Men er fortsatt et hav av seriøse selgere med skikkelige produkter.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Hårprodukter ( kjøper spesielle hårprodukter tilegnet mitt hår). Ellers har handlet litt forskjellig som en bok, katte halsbånd, deksel til samsung nettbretter, disney kjoler, husker ikke mer.... Anonymous poster hash: c15f2...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå