Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hei. Jeg skal ta opp historie og nynorsk. Jeg fikk 2 i historie og 3 i nynorsk. Føler jeg er bra nok for en bedre karakter pga meget strenge lærere. Saken er om jeg får 4 i historie eksamen.. Vil jeg få 4 på standpunktkarakteren da? Så den 2`rn vil bli slettet? Takk for svar. Anonymous poster hash: 787cb...a41
pæreblomst Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Tror du da kun vil stå med eksamenskarakter og at denne vil erstatte standpunktkarakteren, men det vil stå eksamen på vitnemålet fordi en eksamenskarakter og en standpunktkarakter ikke er det samme. Litt usikker på hvordan det er hvis du gjør det dårligere på privatisteksamen enn tidligere standpunkt/eksamen, mulig du da kan velge å bruke tidligere karakter. I forhold til å klage på en eksamen kan man iallfall gå både opp og ned (noen tror man bare kan gå opp og det stemmer ikke). Tips: Ta kontakt med fylkeskommunen der du har meldt deg opp og hør for sikkerhetsskyld... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Den gamle karakteren slettes. Det er jo ellers lite poeng i å ta opp fag. Jeg tok opp et par fag selv, og hadde ikke kommet inn på studiene om de gamle skulle telle i tillegg. Anonymous poster hash: 81f42...8e2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 ringte inn. Begge karakterene blir den du får på privatist eksamen ! Og får du dårligere karakter enn du har så vil ikke den gjelde. Takk. Anonymous poster hash: 787cb...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå