Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Har skikkelig sløvedag her i dag og sitter foran tven med strikketøyet. Tven ble stående på tvNorge og der driver denne Patti med matchmakingen sin. Men makan til grusom kjerring a gitt. Skriker og kaver og er så sjølgod at det er motbydelig. Sånn! Dagens gruff over husmorprogram er ute. Anonymous poster hash: 8db8c...a69
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Vet ikke hvilken sesong de sender nå, men hun blir verre etter hvert og med mer Botox og div. Du kan se at hun forandrer seg fra sesong til sesong.. men en ting, hun ser ikke ut som hun er 50år.... Anonymous poster hash: 92809...767
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Jeg har tenkt det samme hi, tror ikke jeg ville lagt meg ut med hu derre der for å si det sånn! Anonymous poster hash: 4270f...fa0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Det står at det er sesong 1... HJELP!!!! Da tør jeg ikke tenke på hvordan hu blir. Huffameg. Nei, hu virker skummel. Må væra noen heksegener i den der. Anonymous poster hash: 8db8c...a69
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Har sett noen program, og da skjønner man fort at man MÅ være sånn for og kunne drive seriøs match-making på det nivået.. Golddigers møter Trofejegere,- som begge, innerst inne, håper og treffe mannen/dama i sitt liv.... Ofte med null egeninnsikt og full tro på at ved og være seg selv, litt mer enn nok, så blir det klaff til slutt Anonymous poster hash: 5e20e...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå