Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Nesten hver gang tante rød kommer på besøk så får jeg kraftige menssmerter. I dag er det så ille at jeg ikke har klart å komme meg ut av sengen enda. I tillegg til å blø som en foss (beklager), så blir jeg også dårlig "bak". Det gir seg vanligvis i løpet av et par dager. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har vært inne til operasjon for å sjekke om endometriose kan være årsaken til smertene, men det var heldigvis ikke det men har noen sammenvoskinger rundt eggstokk og livmor grunnet tidligere operasjon. Siden jeg da ikke hadde endometriose mente gynekologen min at jeg hadde "vanlige" menssmerter. Jeg går ikke på PP-piller da vi prøver å bli gravide. I dag er det faktisk så ille at jeg ikke vet om jeg kommer meg på jobb og ikke har mulighet til å gå på toalettet når det passer meg. Knasker Ibux men synes ikke det hjelper over tid. Hva er deres beste råd for menssmerter? Anonymous poster hash: 92e1f...d91
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg syns Naproxen er det som funker best mot menssmerter. Men det må tas ved første antydning til smerter, tas det for sent, har det langt dårligere effekt. Verken Ibux eller Naproxen er ideelt å ta når man prøver å bli gravid, men jeg har selv vært der at jeg ikke har hatt noe valg. Gravid har jeg blitt også. Anonymous poster hash: 34de4...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå