Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Er det veldig unormalt? Hun er 11 mnd nå, og har aldri likt å kose. Hvis jeg tar henne inntil meg begynner hun å fekte med armer og vil bort, det er så sårt :-( Hun liker å sitte på fanget da, og å bli bært rundt.. ;-) Anonymous poster hash: d87f6...6b8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Sånn er min og, normalt, det kan endre seg også de har ikke tid til å kline sånn Anonymous poster hash: 4529a...47c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Sånn var min yngste også, men hun har bare blitt mer og mer kosete etter hvert. Nå er hun 2 år og jeg får mange gode klemmer og våte kyss på kinnet Anonymous poster hash: ebd29...3c8
Modesty Blaise. Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Sånn er det her også, men det har hjulpet litt den siste mnd. Knøttebøtt er ca 1 år. Det som har hjulpet er at hun har lært hva en klem er Så når jeg spør nå, "kan mamma få en klem?" så får jeg det uten problemer Men det er jo så utrolig mye som er mye mer spennende enn mamma, så jeg skjønner godt at hun ikke har tid til å sitte å kose...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Gutten her likte heller ikke å kose som baby. Som lite barn fikk jeg ofte utsagn type "du skal få en klem i kveld", eller "du har allerede fått klem i dag". Sårt det også. Men vet du hva? Han er 5,5 år nå og skikkelig kosegutt!!!! I hvert fall med meg og mannen, han er mer reservert overfor andre og foretrekker å håndhilse fremfor å gi klem. Vi har ikke gjort noe spesielt, han er bare blitt mer kosete. I ettertid at vi tenkt at det kanskje ble for mye fysisk kontakt for han i en periode der han ikke hadde mulighet til å regulere det selv. Han likte heller ikke å bli båret og trivdes best på gulvet. Babymassasje gjorde han helt krakilsk; nå ber han titt og ofte om en massasje før legging. Han er blitt en veldig selvstedig kar og kan regulere selv hvor mye omgang han har med andre, og da blir det lettere å åpne for kos. Tror jeg. Anonymous poster hash: 9901e...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå