Gå til innhold

Uteblitt mens etter operasjon... :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen jeg skulle ha en mindre operasjon forventet jeg mensen. Dette er nå 6 dager siden, og tanterød har fremdeles ikke dukket opp.

Kjenner jeg begynner å bli litt stresset. Har ikke tatt noen test da mannen er sterilisert og derfor kan jeg jo ikke bli gravid. Skulle egentlig ha lokalbedøvelse under operasjonen, men var mye fram og tilbake og det endte opp med at de la meg i narkose (uten at jeg skjønner hvorfor). Kan mensen utbli pga narkose?

Siden jeg fikk sistemann har syklusene mine vært stabile på 28 dager. Før minstemann var de stabile på 32 dager...

Skjønner ingenting, men om den ikke dukker opp i løpet av en dag eller to så må jeg prøve å kjøpe en test for sikkerhetsskyld, eller? Tror virkelig ikke at jeg kan være gravid altså, er jo umulig.

Hi

Anonymous poster hash: 52728...e82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke så mye til for at mensen blir forsinket.
Den kan ha blit forsinket på grunn av stresset med den operasjonen.

Er mannen din steril, og du ikke har vært utro er sjansen for at du er gravid nærmest lik 0

Anonymous poster hash: 631ca...c82
Skrevet

Har selvsagt ikke vært utro mot mannen min <3

Det eneste som har endret seg i livssituasjonen er jo at jeg har blitt operert, men jeg trodde likevel at siden jeg har hatt eggløsning så ville jeg få mensen som "avtalt" :P

En operasjon er jo et voldsomt fysisk stress for kroppen selv om jeg ikke var psykisk stressa. Samtidig var det et mindre og ukomplisert inngrep. Derfor lurer jeg på om det kan være noe i narkosen i seg selv som gjør at tanterød ikke dukker opp?

Hi

Skrevet

Dytter denne...

Noe med erfaring eller kunnskap? :)

Hi

Skrevet

Dytter en siste gang i håp om at det finnes noen her som vet :)

Skrevet

Enhver operasjon er et stort stress for kroppen, så ikke rart av mensen blir forsinket. 

Anonymous poster hash: e2425...4c6
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke sovet på noen døgn og mensen min har stoppa... så tror nok stress fint kan ødelegge! Ta en test, er du gravid kan du sjekke det nå. Har mannen din sjekka at han faktisk ER steril?

Skrevet

Ble operert i narkose i vår, og da ble mensen forsinka med godt over ei uke. Rett nok var operasjonen før eggløsning, men det kan nok krølle til ting på alle stadier av syklusen.

Anonymous poster hash: 04e71...383

Skrevet

Ja, han tok en prøve 3 mnd etter inngrepet så skal være rimelig dødt der. Om ikke mensen dukker opp på et par dager får jeg teste meg likevel. Visste bare ikke at en operasjon kunne sette mensen ut av spill i flere dager mtp at den skulle vært der dagen jeg opererte. Trodde prosessen skulle vært i gang.

Funnet et par treff på Internett om det, og kan vel forekomme sjeldne ganger. Så kanskje jeg er av de sjeldne 😊

Hatt større operasjon hvor jeg ikke har bitt påvirket. Kroppen er rar 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...