Gå til innhold

Legesekretær e.l ? Blod i urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har reagert på at urinen lukter spesielt, vil nesten beskrive det som en brentlukt. Tok med prøve og ingenting som kan tyde på UVI slo ut. 1+ på blod. Negativ klamydiatest (skulle tatt seg ut med noe annet etter 11 års forhold) Fikk beskjed om å ta med ny prøve om ca en uke. I dag viste det 2+ på blod, neg på annet. Ingen fysiske plager. Legesekretæren skulle sende den inn for dyrking, men hva kan det være da? Og skal jeg slå meg til ro med blod i urinen så lenge jeg ikke merker annet enn rar lukt?

Anonymous poster hash: 3af58...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å ha det på det rene; jeg er ikke gravid

Skrevet

Hadde bedt om å få undersøkt nyrene. Blod i urinen er IKKE normalt med mindre du har mens.

Skrevet

Undersøkelse av nyrene, er det ct eller ul da? Synes legesekretæren sa prøven skulle dyrkes for mykoplasma også, men er ikke det lungebetennelse?

Skrevet

Jeg hadde lenge mye blod i urinen, til slutt så mye at jeg så det selv. Plutselig en dag knakk jeg sammen med voldsomme smerter, og det ble konstatert at jeg hadde en enorm nyrestein. Den var så stor at den måtte opereres ut. Jeg ville bedt om en CT!

Anonymous poster hash: 8c02e...37c
Skrevet

Hadde nyrestein for noen år siden, og det var grusomt. Den gangen kom det bare plutselig uten forvarsel. Etter dette har jeg hatt sting/trykkfølelse over den siden og jeg har tenkt i mitt stille sinn at noe muligens ikke virker helt greit. Har en veldig avslappet lege, så hvis dette ikke går over må jeg vite hva jeg bør spørre om selv.<br />HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...