Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Kjøp en elektrisk barnetannbørste. Gubbelur har kjøpt ny elektrisk barnetannbørste. Jeg involverte meg ikke spesielt i prosessen, men var i det store og det hele bare glad for at han tok initiativ til å erstatte gammel tannbørste med ny til størstemann. Så i natt, som alle andre netter, måtte jeg tisse. Sjangler ut på badet i ørska og gjør mitt fornødne, vasker hendene og sjangler mot døren og finner lysbryteren og slår av lyset. Hva skjer? Jo, liflige toner slår mot meg "Hang down your head, Tom Dooley. Hang down your head and cry". Det går jo selvfølgelig kaldt nedover ryggen min. NÅ er det på plass med et WTF??? Jeg ble dritredd, rett og slett. Hjertet hamrer og jeg blir lysvåken på et blunk. Dette er jo ikke normalt. Jeg forter meg å slå på lyset igjen og flakker blikket villt rundt i rommet. Ingenting skjer. Det står faktisk ikke en liten mann i hjørnet og spiller "Tom Dooley" altså. Slår derfor av lyset igjen og da: "Alle fugler små de er"! Hø? I mitt surrete hode vet jeg at når jeg slår av lyset på speilet slår jo også strømmen til kontakten som vi lader tannbørstene på også seg av. AHA, det j....la nye tannbørsten fra Dissni har jo selvsagt musikk lagt inn for hver gang man tar den av laderen. Slår av og på lyset en rekke ganger og konstaterer at den spyr ut idiotiske melodier for hver gang. Bare til info sånn at ikke andre blir like skremt som meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Haha Herlig å lese om morgenen, håper du også kunne flire litt av det når redselen hadde lagt seg
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2014 Ja, jeg flirer nå, men litt sur på mannen som ikke sa at den spiller musikk. Hadde jeg tatt tannpussen i går kveld hadde jeg jo funnet ut av det, men det gjorde jeg altså ikke og fikk meg en ørliten overraskelse sånn i tretiden i natt.
Giss Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 !!! Ser det for meg. Jeg hadde fått gigantsjokk om det hadde skjedd hjemme hos oss. - Men seriøst, tannbørste med musikk....... (rister på hodet)......da vil jeg også ha en sleiv på kjøkkenet som kan spille mens jeg rører i gryten....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Den spiller musikk når poden har pusset lenge nok oppe, så da vet poden at han skal pusse nede etterpå til musikken spiller.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2014 Hadde det vært å få med vært White Stripes, Metallica eller Foo Fighters skulle jeg også vurdert en sånn, men med "Tom Dooley" får det holde med én.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Kjenner til den der ja.. Men nå går jeg jo å nynner på Tom Dooley sangen!! Og med et fungerende øre og et åpent nesebor så høres dette helt merkelig ut.. Lett påvirkelig jeg? neida overhodet ikke...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2014 Kjenner til den der ja.. Men nå går jeg jo å nynner på Tom Dooley sangen!! Og med et fungerende øre og et åpent nesebor så høres dette helt merkelig ut.. Lett påvirkelig jeg? neida overhodet ikke... Ha, vi kan synge duett! Da blir det komplett!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Jeg tror vi kunne toppa radiolistene med vår sang forøvrig
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Men blir dette et engangsblaff eller må vi holde på sykdommen vår for å være poppis? For sånn som jeg føler meg nå, så er jeg villig til å gi fra meg det meste bare for å få litt fri fra denne sa******ns bihuleverkingen og hoggingen i brystet når jeg nyser/hoster/beveger meg. Ååååå den som hadde sånn fin seng som på hospitalet - den man kunne heve og senke som man ville.. Jeg vurderer å sove sittende nå
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Lol, jeg, eller midi har en slik. Og jeg skvetter faktisk nesten hver natt når jeg slår av lyset etter å ha tisset. Selv om jeg vet at den er der og hva den gjør.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2014 Men blir dette et engangsblaff eller må vi holde på sykdommen vår for å være poppis? For sånn som jeg føler meg nå, så er jeg villig til å gi fra meg det meste bare for å få litt fri fra denne sa******ns bihuleverkingen og hoggingen i brystet når jeg nyser/hoster/beveger meg. Ååååå den som hadde sånn fin seng som på hospitalet - den man kunne heve og senke som man ville.. Jeg vurderer å sove sittende nå Ve kan jo holde på så lenge det varer. Viruser kan jo som kjent klore seg fast lenge de. Vi kan binde sammen to senger med heve/senke rygg med hjul, motor, mikrofoner, høyttalere og forsterker. Fise rundt i denne doningen med allsang kan ikke bli annet enn veldig bra!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 27. august 2014 #15 Skrevet 27. august 2014 Du må ikke få meg til å le sånn 😄 Da hoster jeg og det gjør au. Dog verdt det i denne sammenhengen! Den turneen er jeg med på! Dog må ha pause for jeg booka brått London billetter i går:) men det er ikke enda - vi rekker en god runde!
Prøverpåentil Skrevet 27. august 2014 #16 Skrevet 27. august 2014 (endret) Herregud, jeg leste bare første setningen .. Om at dere hadde kjøpt en elektrisk tannbørste.. Etter de trådene inne på annie-forumet, var jeg redd dette var en skikkelig soveromsflause Ble lettet når Tom doolie dukket opp i historien... Or was I.... 😂 Endret 27. august 2014 av MammatilSofia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå