Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Minstemann har fått en skikkelig reaksjon på 15-mndssprøyten. Høy feber, mye gråt og dårlig søvn. Jeg håpet i det lengste at han skulle bli frisk til i dag, men dessverre ikke. Så må jeg ta den tunge telefonen og ringe jobben. Begynte der i forrige uke og må allerede nå ringe å fortelle at jeg må være hjemme med sykt barn. Mannen leder et møte på jobb i dag der mange kommer fra andre deler i landet for å delta, så han hadde ikke mulighet til å være hjemme. Jeg vet at de klarer seg på jobb. De klarer å skaffe vikar og siden jeg nettopp har begynt å jobbe så får ikke jeg betalt for denne dagen, så de trenger ikke betale dobbelt opp for vikar. Men samvittigheten min er på bunn:( Hva tenker de egentlig? At hvis jeg er borte allerede nå, hvordan blir det da fremover? Vet at min forrige sjef kunne tenke slik. Jeg er ikke mye borte og unngår det så langt det er mulig, men i dag gikk det bare ikke. Urk, den samvittigheten... Anonymous poster hash: 2850b...941
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Sånn var det for meg også. Både mann og barn lå rett ut med omgangssyken 2 uker etter jeg begynte i ny jobb, så jeg måtte være hjemme en vakt. Leder forsto, bare informerte meg om at det ble trekk i lønn, noe jeg var klar over. Ingen på jobben sa noe hvertfall, og om de tenkte noe har de nok skjønt at jeg er lite borte. Er hjemme med pjokken i dag også, har da brukt 2 dager på sykt barn på ett år. Pjokken har vært noe syk ellers, men det har falt på fridager eller mannen har tatt seg fri. Sånn er det med små barn. Anonymous poster hash: a74d1...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå