Serepta Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Vi har to barn, og har aldri hatt behov. Men vi har ikke husdyr eller trapp.
Gjest cd0da Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Aldri hatt det og vi har både husdyr og trapp
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Om du skulle trenge det, vil du instinktivt forstå det selv. Barn er forskjellig, hus er forskjellig. Anonymous poster hash: f4af7...c75
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Men hva gjør dere med babyen når dere lager muddag feks? Lar den krabbe rundt? Har jo ikke full oversikt da? Anonymous poster hash: f6937...c9d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Brukte lekegrind masse til mine to eldste, som er tvillinger. Minste likte seg ikke oppi der, dessverre..... Anonymous poster hash: 3bbdf...13a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Jeg hadde grind og den var en reddende engel!Jenta mi elsket den også, hun kunne fint sitte der i 2 timer å leke på egenhånd. (Hun stod å gråt og skulle tilbake hvis jeg tok henne ut )Hadde sikkert fint klart meg uten også, men den var veldig kjekk å ha når jeg skulle på do, ta en rask dusj, rydde litt, lage mat, osv. Skaffet den da hun var 5 mnd, og den ble borte da hun var 15 mnd Anonymous poster hash: 568ca...eb7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Har ikke hatt det til mine barn, de har sittet på kjøkkengulvet og lekt under middagslaging. Har dyr også, og trapp. Anonymous poster hash: d1bed...eee
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Jeg hadde grind og den var en reddende engel! Jenta mi elsket den også, hun kunne fint sitte der i 2 timer å leke på egenhånd. (Hun stod å gråt og skulle tilbake hvis jeg tok henne ut ) Hadde sikkert fint klart meg uten også, men den var veldig kjekk å ha når jeg skulle på do, ta en rask dusj, rydde litt, lage mat, osv. Skaffet den da hun var 5 mnd, og den ble borte da hun var 15 mnd Anonymous poster hash: 568ca...eb7 Hæ? To timer alene oppi grinda? Min tass vil ikke være der ett minutt engang. Anonymous poster hash: f4af7...c75
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Snuppa mi elsket den, kunne leke i evigheter og det hendte ofte at hun sovnet i den. Anonymous poster hash: a9e08...d1f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Har hatt lekegrind til begge mine, men nesten ikke brukt den. Største klarte seg fint uten, likte bedre å krabbe rundt på egenhånd. Trappegrind var nok. Yngste HYLTE bare hun så den, men hun HYLTE i vogn, vippestol, babygym og stellebord også. Skulle BARE kose med mamman sin, så da ble bæresjal redningen for oss.... Vent og se, blir vel min konklusjon Anonymous poster hash: 12373...f70
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Jeg hadde grind og den var en reddende engel! Jenta mi elsket den også, hun kunne fint sitte der i 2 timer å leke på egenhånd. (Hun stod å gråt og skulle tilbake hvis jeg tok henne ut ) Hadde sikkert fint klart meg uten også, men den var veldig kjekk å ha når jeg skulle på do, ta en rask dusj, rydde litt, lage mat, osv. Skaffet den da hun var 5 mnd, og den ble borte da hun var 15 mnd Anonymous poster hash: 568ca...eb7 Hæ? To timer alene oppi grinda? Min tass vil ikke være der ett minutt engang. Anonymous poster hash: f4af7...c75 Barn er forskjellige For henne spilte det liten rolle om hun på rumpa på gulvet, eller 10 cm ved siden av innenfor et gitter, leke gjorde hun uansett. Men jeg hadde også alt av lekene på stua i grinda, så det var liksom "lekeplassen" hennes. Tok jo selvfølgelig lekene ut av grinda også da, så var tillatt å leke overalt, he he Anonymous poster hash: 568ca...eb7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Det kommer an på barnet. Vi hadde lekegrind, men den ble ikke brukt, for han nektet å være i den. Anonymous poster hash: 9f770...292
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Men hva gjør dere med babyen når dere lager muddag feks? Lar den krabbe rundt? Har jo ikke full oversikt da? Anonymous poster hash: f6937...c9d Har ikke grind og lar babyen krabbe rundt som den vil hvis jeg må gjøre noe et annet sted. Som oftest krabber den etter og vil være der jeg er. Har selvfølgelig flyttet unna ting som kan skade den lille eller ting jeg ikke vil at skal bli ødelagt. Men om bøkene blir dratt ut av bokhylla er det helt greit, kjempegøy for mini og ikke noe problem å rydde opp. Anonymous poster hash: a5b08...5a1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Første nektet å være der ett minutt. Minste koser seg veldig der. Praktisk når man må på do (i en annen etg), bære ut søppel, lage mat etc. Anonymous poster hash: 2582d...cbf
Blomstogbier Skrevet 26. august 2014 #16 Skrevet 26. august 2014 Nei. Men det kan være kjekt å ha vi bruker lekegrind flittig. Så lenge hun vil.
Mor di! Skrevet 26. august 2014 #17 Skrevet 26. august 2014 Brukte der til er to eldste da vi hadde hund. Bruker den til tredjemann da hun kommer opp i høyden (hun er to mnd), så vi får se hvor mye vi får bruk for den framover. Har egentlig ikke behov, men siden vi likevel har den så..,
**snuskeluska** Skrevet 26. august 2014 #18 Skrevet 26. august 2014 Jeg har brukt lekegrind flittig til begge mine. Veldig praktisk når jeg skulle ut med søpla e.l. Veldig greit å komme opp fra gulvet da det innimellom kan være litt gulvkaldt hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå