Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hva trenger lærerne å vite? Hvilke dager og hvorfor borte? Trenger jeg å skrive hva slags sykdom det har vært? Anonymous poster hash: 014ce...4a5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Nei, det trenger du ikke med mindre det er relevant for læreren å vite, noe det sjeldent er om barnet er friskt igjen. Holder i masse å si hvilke datoer det gjaldt. Anonymous poster hash: db410...c2c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Jeg skriver gjerne: "Knut var hjemme i går, mandag 25.8, fordi han var syk".. Og signerer... Kun ved veldig smittsom sykdom, som det gjerne er greit for andre foreldre å vite om, opplyser jeg om hvilken sykdom det gjelder. Men da ringer jeg uansett til kontordama og gir beskjed. Som fx da datteren min fikk påvist svineinfluensaen.. Anonymous poster hash: 9e45e...1bd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Jeg bruker å skrive noe om sykdommen, men ikke verre enn f.eks: Knut var hjemme på fredag på grunn av omgangssyke. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tenker at det kan være greit for læreren å vite hva som "går". Anonymous poster hash: 8be63...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå